Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av viola
Jag är som synes vid min avatar novis när det gäller sjalar. Har dock införskaffat mig en trikåsjal och en ringsjal till min 6 veckors son. Nu har jag blivit sugen på dom snygga Mei Tai:erna..... Sonen är för liten ännu, det inser jag men hur stora barn kan man bära i sådana??? Dottern är 3 år och får ibland trötta ben....
Av Aelia
Man kan använda Mt från början, använder den nästan varje kväll till min dotter som är 1 månad nu, började använda den när hon var typ 3 dagar gammal, men då sitter hela hon i den som i sjalen. och den kan användas så lände du orkar bära :wink:
Användarens profilbild
Av Anso
Det går absolut ifrån nyfödd och till minst tre år. Jag bar min 3-åriga tjej i somras, på ryggen annars hade jag nog inte sett var jag satte fötterna. Det beror lite på hur hög och bred den är i själva sittdelen, det kan variera lite. En del är större och passar då naturligtvis lite längre. Är de för höga i ryggen så kan man till ett mindre barn rulla/vika ner den något varv kring midjebandet. Är den för bred så kan man lätt vika in den lite längst ner och sy några små sömmare som får sitta tills barnet har växt till sig lite.
Användarens profilbild
Av viola
Åhå! Men då är det ju inget att snacka om. Jag måste ha en MT också! Passar den lilla sonen och kanske till och med för dottern. (Undrar dock vad sambon säger.... 3 sjalar/selar på 6 veckor :oops: ).
Användarens profilbild
Av Anso
viola skrev:Åhå! Men då är det ju inget att snacka om. Jag måste ha en MT också! Passar den lilla sonen och kanske till och med för dottern. (Undrar dock vad sambon säger.... 3 sjalar/selar på 6 veckor :oops: ).
:lol: :lol: Åh, en till....*ritar ett kors i taket* ....som har trillat dit och håller på att snärja in sig i bärsjalsvärlden. VÄLKOMMEN! :D
Användarens profilbild
Av Scharlott
viola skrev:Åhå! Men då är det ju inget att snacka om. Jag måste ha en MT också! Passar den lilla sonen och kanske till och med för dottern. (Undrar dock vad sambon säger.... 3 sjalar/selar på 6 veckor :oops: ).
Klart du behöver en MT :lol: säger jag som har MT som en av mina personliga favoriter - snabb och smidig. Perfekt för äldre barn som vill upp och ner ofta. Dessutom går det att bära de minsta bebisarna i dem 8)

Och välkommen till sjalbarn :hello:
Användarens profilbild
Av Luna
Du har fått så bra svar redan men jag vill bara instämma.
Scharlott skrev:Och välkommen till sjalbarn :hello:
:iagree: :hello:

Hajade till på ditt nick för jag har en dotter som heter så. :D
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?