Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av melon
Hur mycket jag än älskar mitt Norrsken så kommer vi inte överens. Den är för bred. :cry: Mama eco och jag är bästisar, och det beror mycket på att den är hela 25 ( :shock: ) cm smalare än norrskenet... Jag har läst mig till härinne att Didymos gör ganska smala sjalar?

Kan vi lista?

Vävda sjalar
Easycare: 71 cm

Trikåsjalar
Mam Eco: 45 cm
Användarens profilbild
Av thanisa
Vad bra att du tar upp det. Jag har aldrig kommit överens med min hoppediz just för att den är så bredd. En av sjalarna som kom i förra veckan tyckte jag också var klumpig och nu fick jag förklaringen den var hela 73 cm bred mot didymos vanliga 65-66 cm.

Vävda sjalar
Girasol: 60 cm
Didymos 65 cm
Hoppediz: 71 cm

Trikåsjalar
Användarens profilbild
Av melon
thanisa skrev:Vad bra att du tar upp det. Jag har aldrig kommit överens med min hoppediz just för att den är så bredd. En av sjalarna som kom i förra veckan tyckte jag också var klumpig och nu fick jag förklaringen den var hela 73 cm bred mot didymos vanliga 65-66 cm.
Skönt att höra att det finns fler som jag :lol: Menar du att det blir sån skillnad med 5-6 cm bara? Jag vill ju nöja mig med en "vanlig" köpesjal och slippa sy och mecka... :wink:
Av malinka
Jag har oxå funderat på varför jag har så svårt att få till min nya BB-slen över axlarna. Trodde det var nybörjarproblem, men det beror alltså på sjalbredden?! Min första sjal var krinklad och då märker man ju inte av bredden på samma sätt.

Vävda sjalar
Girasol: 60 cm
Didymos 65 cm
Hoppediz: 71 cm
BB-slen 72 cm

Trikåsjalar
Användarens profilbild
Av thanisa
melon skrev:
thanisa skrev:Vad bra att du tar upp det. Jag har aldrig kommit överens med min hoppediz just för att den är så bredd. En av sjalarna som kom i förra veckan tyckte jag också var klumpig och nu fick jag förklaringen den var hela 73 cm bred mot didymos vanliga 65-66 cm.
Skönt att höra att det finns fler som jag :lol: Menar du att det blir sån skillnad med 5-6 cm bara? Jag vill ju nöja mig med en "vanlig" köpesjal och slippa sy och mecka... :wink:
Ingen av de breda sjalarna jag haft har varit så mjuka så egentligen kan jag inte svara på om det är bredden som gjort den otympliga. Men visst har jag tyckt att de känns breda och av den anledning valt andra sjalar istället.
Användarens profilbild
Av Ingrid
Hoppla! Av denna anledningen kommer det snart (inom en månad) en ny, vävd sjal som bara är 50 cm bred och med avsmalnande ändar... :D
Användarens profilbild
Av bright
Ingrid skrev:Hoppla! Av denna anledningen kommer det snart (inom en månad) en ny, vävd sjal som bara är 50 cm bred och med avsmalnande ändar... :D

:vågen:
Användarens profilbild
Av Scharlott
Ingrid skrev:Hoppla! Av denna anledningen kommer det snart (inom en månad) en ny, vävd sjal som bara är 50 cm bred och med avsmalnande ändar... :D
Spännande! :tumsup:
Användarens profilbild
Av melon
Nämen vad säger du, kan man förhandsboka? 8)
Användarens profilbild
Av sacha42
men ohh så spännande :eld:
Användarens profilbild
Av Ingrid
melon skrev:
Visst kan man det! Maila mig i så fall på info@babydesign.se
Användarens profilbild
Av melon
Ingrid skrev:
melon skrev:
Visst kan man det! Maila mig i så fall på info@babydesign.se
:eld: :eld: :eld:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?