Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

(Det kommer att komma ett syskoninlägg under Knytinstruktioner, för jag blir snart knasig!)

Jag har skrutit så om min älskade ACS och att den inte går att få en dålig knytning med - för så var det i början när jag bar Björn.

Nu väger han någonstans mellan 7,5 och 8 kg, och jag vet inte vad jag gör för fel, för det blir antingen för svajigt eller också trycker någon kant någonstans. Är det så att den är lite för tunn (och härlig) för att bära i omslutet kryss på magen när han börjar bli lite tyngre? Den funkar ju fortfarande kalasbra till Karin (13 kg) men henne bär jag ju bara på ryggen.

Är det någon som har liknande erfarenheter av omslutet kryss på magen?
Användarens profilbild
Av bright
har ingen ACS, men jag tycker överlag att omslutet på magen är tungt numer...(7.5 kg bebis)....min högeraxel blir öm efter en stund, varje gång...
ryggsäck är favoritpositionen....(trots myshetsfaktorn med att bära på magen)
Användarens profilbild
Av ernamalin
Bär gärna Hilda i min ACS och då i omslutet på magen eller en variant av omslutet höftkryss, ska jag bära på ryggen blir det nästan uteslutande sele.

Ja, just det... hon är strax över året och väger väl ca 12kg :D
Användarens profilbild
Av MammaTillFelicia
jag bär inte heller på magen numer, gjorde det en gång för några veckor sen, men AJ vad ont jag ahde i axlarna sen! så det är helt klart ryggknyt som gäller..
men sen verkar det ju som många med större barn än min 10kg klump bär på magen.. så jag vet vad det beror på!
Användarens profilbild
Av Kaffemoster
Fast det bär mig lite emot att bära Björn på ryggen till och från dagis redan, han är ju inte ett halvår ännu.... Men det kanske är jag som är mjäkig?
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?