Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Höll på att plocka fram bebisgrejer idag och så passade jag på att tvätta upp sjalarna eftersom att dom legat länge i förrådet. Hittade även lite vantar och sånt som jag slänge in i tvättmaskinen.. det var dumt för nu är min ljusrosa Moby blåspräcklig och ful. Kan man få bort det i tvätten eller går det kanske att färga den någon annan färg?
Användarens profilbild
Av naimiez
Klat man kan....dock förblir kanterna samma färg som innan ;-)
Användarens profilbild
Av Sannasmamma
börja med att tvätta den en gång till ,det kan gå bort.
Av Tumbling Down
Har gnuggat den med galltvål nu och slängt in den i tvättmaskinen.. får se om det blir någon skillnad..
Av MammaHela
Hoppas att du får den ren och fin.
Av Tumbling Down
Det blev bättre när jag tvättade den.. men det har fortfarande en liten blå ton.
Av eamane
Vet inte om det funkar men testa med remol och sen färga om den rosa? Om du vill ha den rosa, annars kan du ju färga om den i nån annan färg...
Av Tumbling Down
Nu har jag tvättat den några gånger till och jag tror faktiskt all blå färg har försvunnit nu! Fast jag har redan beställt en ny sjal.. en sino kunde inte låta bli! :lol:

Ska nog låna ut mobyn till min syster :D
Användarens profilbild
Av MammaTillFelicia
Tumbling Down skrev:Nu har jag tvättat den några gånger till och jag tror faktiskt all blå färg har försvunnit nu! Fast jag har redan beställt en ny sjal.. en sino kunde inte låta bli! :lol:

haha det är helt rätt! *köpaköpa* vad bra att den blev fin igen iaf! och vad blev det för färg på sinon då?
Av Tumbling Down
MammaTillFelicia skrev:
Tumbling Down skrev:Nu har jag tvättat den några gånger till och jag tror faktiskt all blå färg har försvunnit nu! Fast jag har redan beställt en ny sjal.. en sino kunde inte låta bli! :lol:

haha det är helt rätt! *köpaköpa* vad bra att den blev fin igen iaf! och vad blev det för färg på sinon då?

En lila! :loving:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?