- lör mar 12, 2011 11:35
Ska börja titta så smått efter vävd sjal och en sele.. Är det vettigt att köpa begagnat? Eller är det bättre att investera i en ny sele/sjal och tänka att den kommer hålla även till eventuella syskon framöver? Jag känner att jag inte har nån koll alls på om vävda sjalar o selar blir väldigt slitna fort så att det är onödigt att lägga pengar på nåt som inte håller i längden - eller om de är rättså hållbara? Helt enkelt vet jag inte om bärdon är nåt som lönar sig att köpa begagnat eller inte.
Sen har vi ju inte provat att bära i nåt annat än trikåsjal (och bärtub) än så länge så vi vet ju inte riktigt vad vi tycker om eller vill ha. Men eftersom E vill bli buren jämt hittills så bär vi mycket och jag börjar längta efter att bära på ryggen bla..

Sen har vi ju inte provat att bära i nåt annat än trikåsjal (och bärtub) än så länge så vi vet ju inte riktigt vad vi tycker om eller vill ha. Men eftersom E vill bli buren jämt hittills så bär vi mycket och jag börjar längta efter att bära på ryggen bla..