Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Nadja
Köpte mig en vårjacka igår som DESSVÄRRE totalkrockar i färg med den vävda sjal som jag tänkt utomhusbära med :rodna: Så nu behöver jag en ny sjal (såklart).

Jag är TOTALT rookie på sjalar och de jag har hemma har jag fått i gåvor, förutom bärpåsen som är köpt till sambons bruk och behov. Så nu får ni hjälpa mig STORT.

Jag är 160cm kort och rätt knubbig, väger i dagsläget 77kg men ska väl tappa några...
Jag vill ha en sjal som antingen är i regnbågens alla (vackra) färger eller en grön. Inget mesigt fjös bara.. Jag älskar färg :heart:

Har spanat in Girasols regnbågssjal och den är ju så fiin :loving: Vidare gillar jag Didymos Iris.
Men vilken längd ska jag ha? Och så vill jag ju att sjalen är vettigt tunn så jag inte svettas ihjäl i vår och sommar.

Några tips?

(det gör ju inget heller om sjalen funkar på sambon som är 185cm och stl M-L...)
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?