Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av yahoo
Är alldeles ny på det här med sjalar och behöver hjälp. Har en son på snart fyra veckor och har tänkt införskaffa en sjal.
Jag vill kunna ha den till allt, likväl att bära under promenader som bara här hemma. Har problem med rygg, axlar, nacke och vill ha en som belastar hela ryggen. Den ska vara väldigt lätt att knyta. Och den ska kunna användas under en längre tid (dvs tills barnet blir lite större).

Så ni sjalexperter, fram med tips och idéer (och gärna argument om varför eller varför inte).
Tack!
Användarens profilbild
Av MammaTillFelicia
en diagonalvävd sjal, vilkensomhelst av dem! enklast är ju o gå på sjalträff o testa (standardsvar *L*)
några exempel på diagonalvävda är
Easycare, didymos, hoppediz, storchenwiege, amazonas carrysling
Användarens profilbild
Av Mia
En vavd sjal rostar jag for.
Personligen tycker jag om Storchenwiege och Hoppediz.
En langd pa 4.6-4.7.
Ev kortare om du ar liten och natt.

En trikasjal ar mysigast for liten bebis men jag tror inte att den kommer avlasta tillrackligt i mer an ca 6 man om man har dalig nacke och rygg.

Sen ska du absolut forsoka fa tag i nagon som kan det har med sjalar for har man inte knytit ratt sa spelar det ju ingen roll hur bra sjalen ar. Det kan ibland vara smasma detaljer som gor en stor skillnad.

Lycka till!!
Av yahoo
Tack för svaren!
Det blev en Calin Bleu gauze i färgen choklad (blev helt kär i den). Fick den i går och den verkar kanon. Testade att knyta med en docka i några gånger. Första gången vart det pannkaka, snott och löst. Men efter några försök blev det bra. Testade med bebis och wow! Det var ju hur skönt som helst!
Ska testa att promenera lite med den i dag och hoppas att den är lika skön då. Än en gång tack!!!
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?