Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av sarah*
Har köpt på mig en ergo, men jag har ett problem, jag når inte att knäppa spännet som håller ihop axelbanden. mina armar når inte dit.

tips
Av Jenny
Det går att flytta det i höjdled men ju längre ner man har det desto skönare blir det. Testa istället att dra ut axelbanden en bit så knäppet hamnar högre upp, sen knäpper du spännet och drar åt axelremmarna, då flyttas spännet automatiskt längre ner. Förstår du?
Användarens profilbild
Av Jennelii
Tisse skrev:Det går att flytta det i höjdled men ju längre ner man har det desto skönare blir det. Testa istället att dra ut axelbanden en bit så knäppet hamnar högre upp, sen knäpper du spännet och drar åt axelremmarna, då flyttas spännet automatiskt längre ner. Förstår du?
Jag som tycker att det blir skönare när man har det högre upp =) jag brukade ha det såpass högt att jag kunde knäppa det själv.
Av Jenny
Jennelii skrev:
Tisse skrev:Det går att flytta det i höjdled men ju längre ner man har det desto skönare blir det. Testa istället att dra ut axelbanden en bit så knäppet hamnar högre upp, sen knäpper du spännet och drar åt axelremmarna, då flyttas spännet automatiskt längre ner. Förstår du?
Jag som tycker att det blir skönare när man har det högre upp =) jag brukade ha det såpass högt att jag kunde knäppa det själv.
Jaha, där ser man, blev det inte tyngre över axlarna då? Jag tycker inte alls om att ha det högt upp och verkar se på andra också att det blir stadigare om man har det längre ner. :)
Användarens profilbild
Av Jennelii
Nä jag kände aldrig av det i axlarna o ändå har jag ju burit Linus länge, tills han var nästan 4 år, alltid ;) jag tycker det känns som att axelbanden åker ner o blir ostadiga om spännet är längre ner =)
Användarens profilbild
Av Empy
Du kan även försöka knäppa spännet som du knäpper ett BH-band. Hasa ner spännena så att du når.
Ett annat tips är att knäppa spännet innan du tar på dig selen. Det blir lite bökigare att få ner barnet men kan vara värt att prova.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?