Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Ornage
Är det en Mei tai jag behöver?( och i såfall vilken sort...) Eller finns det något ännu bättre?

Behöver något bra att bära i. Helst inte vävd långsjal...(för varmt och trött på att knyta).

Önskelista:
Ska gå att bära både inne och ute i.
Bära lång tid( ca1 tim) och kort tid ( 10 min).
Gå att bära utan barn i.
Bära både på magen och ryggen.
Bra nackstöd så barnet kan sova i den.
Passa mig som är 1.50 lång.
Bonus om den passar maken 1.80 lång.
Barnet som ska bäras väger 7kg.
Av sjaltokan
Kan du inte gå på en sjalträff och prova? Det finns ju både andra bärare och återförsäljare i närheten, ibland kan en sele vara bättre än MT allt beror ju på vad man gillar. 8)
Av Ornage
thowida skrev:Kan du inte gå på en sjalträff och prova? Det finns ju både andra bärare och återförsäljare i närheten
Får ja la göra. Men vet någon vad det finns för återsäljare( om jag inte kommer iväg på ngn träff och hittar begagnat). Känner bara till Babyheaven i Lund. Har också hört att några stora ställen typ Babyproffsen( tråkigt kanske att gynna stora kedjor, men...)har börjat sälja. Stämmer det. vilka?
Av sjaltokan
Med risk för att göra bort mig helt med mina dåliga skånegeografiska kunskaper men vara nära (sjalar.nu) har en butik utanför Landskrona.

Tack till er både, Joffsan och sunshine. […]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?