Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Jag behöver alla råd jag kan få, behöver nåt att bära i, helst igår, eftersom jag sålt min tricot-slen.

Kan inte bestämma mig om jag ska ha en sele eller sjal, eller kanske rent av både och?

Tjejen är nu 10 månader och väger strax under 10 kg skulle jag tro.
Båda 8)
Sjal när man vill mysa eller bära länge (jag tycker att det är bekvämare än sele) och sele då man ska bära kortare stunder eller då det är smutigt och blött på marken.

Och så är det bra att ha nåt att ta till om endera bärdon ligger i tvätten :tumup:
ja en hoppediz va jag lite inne på, letar för fullt efter en beg.

Så nu ska jag bara bestämma mig om sele oxå, funderar på en patpum toddler, har hört att den ska funka för småttingar oxå?

Ska ta o kika på Manducan oxå :D
Manducan tycker jag är jätteskön. Sedan älskar jag också min Boba, men det är möjligt att han är för liten för den. Beco Butterflyen tyckte jag passade för lite yngre barn, kanske upp till ett år ungefär. Ergon tycker jag har för låg rygg, men luvan är superbra så den kompenserar nästan för den låga ryggen när de sover i selen. Dock tycker jag att midjebältet är lite kort. Hoppas att du blivit lite klokare nu.
Jag tror att vissa bärare är mera sjal-typ och vissa mera sel-typ. Det som funkar för någon annan funkar inte nödvändigtvis för dig.
Så jag säger: prova båda, sälj det som inte funkar. (Och prova gärna olika selar också, om du kan.)
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?