Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av avas
Hej!

Jag (och min käraste) är på jakt efter en bärsele till vår 4 månaders dotter. Jag har spanat runt en del här och på nätet och kom fram till Beco Butterfly2 verkade bra och fin, den gick dessutom att få tag på här i närheten (bor i Malmö), så jag tog hem en sådan. Problemet är bara att jag måste ha höftbältet på det allra innersta och känner ändå att jag skulle vilja dra åt lite till... Kan tänka mig att det blir än mer påtagligt när man burit en stund eller när hon blir tyngre. Så jag vill ha tips från er erfarna bärare på vilka selar som kan passa en sån som mig?! I övrigt tycker både jag och dottern att becon kändes kanon, men så har jag ju bara erfarenhet av vanlig Babybjörn sen innan. En ytterligare fråga jag har är om de är någon skillnad på hur varma olika selar är?

Bästa hälsningar Elin
Användarens profilbild
Av mammagumman
Hej Elin!

Jag har affär där jag säljer selar (och är därför partisk). Den, av de selar jag säljer, som passat bäst på kunder med riktigt smala höfter heter Boba. Nu vet jag inte hur gammal ditt barn är men Boba är rekommenderad från 1 år. Den funkar iofs på lite mindre barn med. Den har dock ingen insats utan du bär barnet direkt mot din egen kropp. Det går att bära barnet både på din mage och rygg. Olika selar är också lite olika vadderade och kan därför uppfattas som olika varma. Av de jag säljer är Boban nog den tunnaste. Men det finns säkert tunna selar av andra märken med.

Lycka till

Anna aka mammagumman
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?