- mån jun 07, 2010 09:26
Är efter lite funderingar och mycket bärande i min kära (men ack så varma) Mysak sjal nu på jakt efter en bra bärsele som ska passa våra behov. Eftersom jag inte har någon bärsele än så blir jag inte klokare av att läsa på alla forum och bärsidor på internet, tycker alla verkar ha olika kvaliteter och är rädd att jag ska köpa fel sele för oss...
Min tjej är sex månader och väger 9½ kg och där vi bor är det runt 40 grader och stekande sol nu till sommaren. Skulle gärna vilja ha tips på vad som skulle passa oss bäst. Vi är båda ganska långa, jag 170 och min man 189. Den måste vara skön, rejäl och slittålig för den ska kunna hänga med på både resor, jobb och hundpromenader =D
Min tjej är sex månader och väger 9½ kg och där vi bor är det runt 40 grader och stekande sol nu till sommaren. Skulle gärna vilja ha tips på vad som skulle passa oss bäst. Vi är båda ganska långa, jag 170 och min man 189. Den måste vara skön, rejäl och slittålig för den ska kunna hänga med på både resor, jobb och hundpromenader =D