Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Wry
Har förälskat mig i selen Angelpack, men tycker att den är något för dyr. Kollar nu istället på Patapum. Är de två selarna lika varandra? De är säkert bra båda två, men jag är ute efter det mjuka och lätta hos AP, att det ska gå att vika ihop utan att ta mycket plats, vara mjukt och bekvämt att ha på sig och så.

Någon som har prövat bägge? Är de lika eller olika? Läser på en webbutiks hemsida att måtten är ganska lika, men måtten säger ju inte allt. Eller? :hmm:
Användarens profilbild
Av KATARINA
Nej, de är inte så lika. Båda passar ofta smala, nätta personer dock. Patapoumen har mycket kraftigare vaddering och är inte alls lika hög i sittdelen. Connecta tycker jag liknar AP lite mer.
Av sjaltokan
Nej jag skulle inte säga att AP och Patapum är speciellt lika.

Den största skillnaden är väl höjden på ryggpanelen.
Jag skulle nog säga att jag tycker AP är värt sitt pris om det är den du gillar.
Användarens profilbild
Av Scharlott
Jag har använt både Patapum och AngelPack XL och håller med om att de inte är särskilt lika. De passar dock bra till smala personer båda två, eftersom man kan dra åt remmarna tillräckligt mycket. Patapum har mycket kraftigare vaddering och styvare midjebälte än AngelPack. AngelPack som är tunnare blir väldigt liten och smidig när man viker ihop den, medan Patapum tar mera plats. AngelPack är också högre i ryggen än Patapum. Det är en smakfråga vilken som man tycker är bäst. Har du möjlighet att prova båda samtidigt är det toppen, då kan du sedan välja den som passar bäst just för dig 8)
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?