Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Mary_Cherry
Jag tror jag måste köpa mig en ny easy, men jag funderar på om det räcker med 4,2. Jag bär i stort sett aldrig på magen längre, så den behöver inte räcka till två varv. Hur långa brukar 4,2-orna vara? Jag kunde precis precis knyta fram i två hörn när jag bar på magen med regnbågen som var 4,7.
Sen återstår ju att välja färg... Nu har jag ju en Bebina regnbåge, så regnbågen går bort, en orange har jag haft så en sol känns sådär, fast kanske. Norrsken, lava eller sol tror jag det står mellan.
Av Aelia
Lava :twisted: Såå snygg är den...kan kolla hur lång min 4,2 äri morogn
Användarens profilbild
Av mammahappy
Jag har en easy eld 4.2 å tycker helt klart att den är snyggast!
JA förrutom ljungen då som man aldrig kommer kunna få. :hopmad:
Jag TROR att den är runt 4.4-4.5m när den är använd. Nytvättad är den nog något kortare. Orkar inte mäta nu.
Men en 4.2 funkar alla knytningar för mig. Omslutet fram men då får jag knuten på ryggen istället.
Av Aelia
mammahappy skrev:JA förrutom ljungen då som man aldrig kommer kunna få. :hopmad:
.
:floet2:
Användarens profilbild
Av Mary_Cherry
Jag gillar inte alls elden, så den är inget alternativ. Jag är inte så röd av mig, iaf inte om vi pratar sjalar. :wink: Det låter ju som 4,2 skulle kunna räcka, men det känns lite dumt att chansa, tänk om liksom. :shock:
Användarens profilbild
Av Isanna
4.2 räcker precis för mig, så nog räcker den för dig!

Solen är finast!
Användarens profilbild
Av Mary_Cherry
Det får nog bli en 4,2, men jag tror inte jag vill ha en sol, jag har ju nyss sålt den orangea. Norrsken eller lava?
Användarens profilbild
Av MammaTillFelicia
Lavan är ju faktiskt vackrast av typ alla sjalar =) min 4,2 tror jag var strax över 4,5 (dock inte nytvättad..) när jag mätte den för ett tag sen. tror absolut den räcker till dig!
Av Aelia
LAVA LAVA LAVA :twisted:
Användarens profilbild
Av Isanna
Lava eller Norrsken? Svårt val. Lavan är fin, men jag lessnade snabbt, Norrskenet är också fint, kanske finare? :hmm: Den nya norrskensrandningen gillar jag, men den verkar svårt att få tag på.

Ingen hjälp var jag här inte. :roll: Lägg ut en köpes-annons på båda och se om du får napp, då är det ju slumpen iallafall. :tumup:
Användarens profilbild
Av Mary_Cherry
Jag tycker gamla randningen är finare på norrskenet, men det kanske blir lite mycket regnbågskänsla. Jag tror det blir en lava... Det är ju rea på sjalar.nu, begagnat hade jag inte ens tänkt på. :roll:
Användarens profilbild
Av Isanna
Mary_Cherry skrev:Jag tycker gamla randningen är finare på norrskenet, men det kanske blir lite mycket regnbågskänsla. Jag tror det blir en lava... Det är ju rea på sjalar.nu, begagnat hade jag inte ens tänkt på. :roll:
Haha, märks att du fått pengar! :lol: Köpt en Bugaboo än då?
Användarens profilbild
Av Mary_Cherry
Isanna skrev:
Mary_Cherry skrev:Jag tycker gamla randningen är finare på norrskenet, men det kanske blir lite mycket regnbågskänsla. Jag tror det blir en lava... Det är ju rea på sjalar.nu, begagnat hade jag inte ens tänkt på. :roll:
Nej jag måste ju ha pengarna på kontot först. Men det borde ju gå fort, om csn bara kunde skicka ut studieförsäkransblanketten.
Användarens profilbild
Av Isanna
Mary_Cherry skrev:
Isanna skrev:
Nej jag måste ju ha pengarna på kontot först. Men det borde ju gå fort, om csn bara kunde skicka ut studieförsäkransblanketten.
Studieförsäkran kan du göra på nätet!
Användarens profilbild
Av Mary_Cherry
Isanna skrev:
Mary_Cherry skrev:
Isanna skrev:
Studieförsäkran kan du göra på nätet!
Nej det står att jag ska använda utskickad blankett, men jag har inte fått nån. Fast jag har mailat csn, de brukar vara rätt snabba med att svara. Nu ha rja gdessutom lyckats räkna ut min inkomst mellan 050809-060808 och jag kommer över gränsen för tilläggslån, så nu "får" jag ännu mer pengar! :vågen:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?