Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Hugos_mamma
Nån av er kunniga därute som vet vilken sele som kommer närmast i "sjal ergonomi"? Jag älskar att sjala men selen har sina fördelar. Dock får jag onti axlarna av BabyBjörn och är därför på jakt efter nåt som i avlastning fördelar barnet vikt på samma sätt som när man knyter dubbelt omslutet kryss (sa jag rätt nu?)
Användarens profilbild
Av mari_tres
Om du kan tänka dig en mei tai istället för sele så tror jag nog på en sådan, med utbredbara axelband. Jag har inte hittat en sele än som avlastar som en sjal tyvärr.
Användarens profilbild
Av Joffsan
Jag tycker du ska ta dig till antingen en butik som säljer några olika märken på ergonomiska selar eller på en sjalträff så du får prova lite olika.

Mari_tres: Visst, en sele avlastar inte lika bra men bra mycket bättre än en babybjörn tycker jag.
Användarens profilbild
Av mari_tres
Joffsan skrev: Mari_tres: Visst, en sele avlastar inte lika bra men bra mycket bättre än en babybjörn tycker jag.
Jo, det förståss. Jag såg nog inte att det var en BB som var utgångsläget likssom :lol:
Ja, då skulle jag nog säga vilken som hellt... Ergo, Beco, Patapum, Manduca... Det finns rätt många att välja mellan, det är ofta en smaksak vilken man gillar. Avskalat som Ergon och patapum eller med mönster som på Becon? Hur brett avbärarbälte och hur tjock stoppning... och så sitter de olika selarna lite olika beroende på hur bäraren är byggd, en del är bättre till långa personer och andra passar kortare bättre.
Av Hell Cat
Jag tycker Ergo och Manduca avlastar väldigt bra; men ingen av dem kan klå en bra knuten sjal i avlasting. Om man jämför med BabyBjörn så är det som att jämföra en pinnstol med en reclainerfåtölj :mrgreen:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?