Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av katha
Jag har köpt en indio koppar/grafit med kasjmir men är rädd för att använda den.
Den verkar ömtåligare och det verkar som om det är lättare att dra ut öglor på den än på andra sjalar i vanlig bomull. (Jag vill ju inte att det ska dras ut öglor eller att jag ska ha av nån tråd.)
Är det så? Ska jag vara mer aktsam med denna sjal?
Har ingen aning om hur materialet påverkar. Har själv bara bomullssjalar.
Däremot tycker jag att vävsätt helt klart påverkar.

Har en kort didymos wellen där det vädigt lätt blir öglor (som dock går att peta tillbaka) medans den helt slätt och tätt vävda didymos Jim kan hanteras i princip hur som helst utan att riskera att det ska bli en endaste ögla på den.

Märker du att det lätt blir öglor är det väl smart att inte ta just den sjalen när du ska ut i skogen med en massar ris och kvistar som kan fastna i den, men samtidigt skulle iaf jag tycka att det skulle kännas tråkigt och liksom lite konstigt att ha en fin och skön sjal och sen inte få använda den knappt något alls... :hmm:

(därför har jag ex. aldrig haft en vit eller väldigt ljus sjal.... det skulle vara som att be om fläckar för min del... :roll: )
Jag tycker indio är ganska lätt överhuvudtaget att dra öglor i, men är man bara lite med och drar i tyget lätt åt olika håll runtomkring så brukar tråden vandra in igen.

Min sidenkashmere ellips kände jag först att jag behövde akta. Men jag bara bestämde mig, jag hade inte köpt den för att ha på en hylla och sedan sälja i andra hand. Så jag använder den som vanligt! Men inte på vild skogspromenad utan jacka kanske.

Den är min andrabebislyx (sistabebislyx?) och jag förtjänar att ha sköna saker på mig varje dag 8)
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?