Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Skulle bära i becon på magen idag och testade att korsa bak, men när jag tog av den, så upptäckte jag att jag nog klickat bort bröstbandet eller så gjorde jag kanske det när jag tog på den. Nu får jag inte ihop det igen. Är rädd för att jag tappat en del när jag var ute och gick.
Hur många delar består bröstbandet av? Jag har en del som är lös och som kan klickas i en annan del, men sedan går det inte att göra mer. Jag fattar inte alls hur det funkar.
Användarens profilbild
Av Delfinen_78
Det är två delar som i ena änden har en ögla som man trär på runt vardera axelbandet och som klickas ihop med varandra med ett spänne på mitten. Tycker att det verkar som att ena änden av bröstspännet har kanat av axelbandet när du spände om de remmarna.
Användarens profilbild
Av Helena
Tack, nu förstår jag. Men tyvärr har jag bara ena bröstbandsdelen har jag upptäckt nu. Men vad konstigt, jag kan ju inte ha tappat den när jag var ute och gick, det är ju inte möjligt, då var ju selen på.
Jag måste ju ha tappat den andra delen hemma innan jag gick iväg. Får leta här hemma, men annars har jag väl maximal otur och får väl be om en ny del. Blä. :cry: :cry: :cry:

Tyckte förresten inte alls det var skönt att bära med korsade band när Saga satt på magen, det skar ju in. Tänkte i mitt stilla sinne att "tänk om det kommer fram en babybjörnanvändare och tipsar om babybjörnen och säger att den har bredare axelbanden, alltså jag menar längst bak på ryggen, de där nylonbanden blir ju lite tunt tycker jag när man korsar.
Användarens profilbild
Av Helena
Pust hittade den andra delen i barnens rum. :D :D
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?