Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Hej!
Jag bär min åttamånaders på tio kilo (tung!) i Kozy. Kortare stunder på mage och höft och längre på rygg. Problemet är att det så svårt att fälla huvudstödet upp och ned när han sitter på ryggen och ska sova eftersom det inte finns några snören som vissa andra MT har. Armarna räcker inte till! Några tips?
Användarens profilbild
Av Helena
Jag har knutit upp själva kozyn och humpat ner barnet lite lägre i mei taien så att det får stöd för huvudet när det somnat. Har du övre kanten nervikt i vanliga fall, det har inte jag.
Av Fia Lien
Tack för svaret, ska testa! Och det är nog bättre att ha uppfällt från början, men han håller på och stretar sig uppåt hela tiden för att kika mig över axeln för att se så mycket som möjligt. Kör du med armarna nedanför eller ovanför kanten?
Användarens profilbild
Av Helena
Fia Lien skrev:Tack för svaret, ska testa! Och det är nog bättre att ha uppfällt från början, men han håller på och stretar sig uppåt hela tiden för att kika mig över axeln för att se så mycket som möjligt. Kör du med armarna nedanför eller ovanför kanten?
Hon pillar oftast upp armarna ändå, antingen jag vill det eller inte. :D
Så när jag tänker efter så viker sig kanten ändå ner lite grand av sig själv.

Så jag känner ändå att jag måste knyta om kozyn ifall hon somnar, för att få in armarna när hon sover. Fast jag har inte testat den så jätte mycket ännu.
Av Fia Lien
Mmmm, känner igen det där med armarna... Jag har inte hunnit pröva det där med att knyta om, min mammaledighet har just slutat och pappan tagit över. Känner mig lite tveksam, jag köpte nämligen en med xl-band, eftersom pappan är större än jag. Det blir ganska mycket band att hålla reda på. Brukar köra med tibetansk knytning på ryggen och då vecklar man ju in sig ganska rejält. Men det är bara att prova! Har smygkollat lite Becos (dyyyrt) som har fördelen att inte ha några band att hålla reda på. Men å andra sidan blir de ju mindre flexibla också och jag känner mig lite tveksam till avlastningen över axlar och bröst blir lika bra. Fast å andra sidan ser midjebältet helt grymt ut. Är gräset alltid grönare på andra sidan i den här branschen?
Användarens profilbild
Av Helena
Fia Lien skrev: Är gräset alltid grönare på andra sidan i den här branschen?
Säkerligen :D :D :D
Användarens profilbild
Av sanna73
Helena skrev:
Fia Lien skrev: Är gräset alltid grönare på andra sidan i den här branschen?
Säkerligen :D :D :D
:iagree: Helt klart är det så
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?