Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av linamh
Jag har kommit fram till att jag borde kunna knyta på ryggen med en 4,2:a, dvs det kommer att räcka till att göra en knut på magen. Däremot kan jag antagligen inte spänna sjalen mellan knäna när jag knyter i så fall. Är det bättre att fortsätta med 4,7:orna då? :hmm:
Användarens profilbild
Av mari_tres
Beror även på vilka knytningar du vill kunna göra, ryggsäck tex behöver man ju inte stoppa nån ände mellan knäna. Men även omslutet kan man knyta utan att hålla spänn på sjalen, då får man hoppa och dra lite alldeles innan man knyter istället. Fast det beror ju förståss på hur sprattligt barnet är :fnissa: mina har varit väldigt enkla att knyta upp. Har du inte möjlighet att prova en kort sjal innan du bestämmer dig?
Användarens profilbild
Av CrazyMagpie
Bäst vore det ju om du kunde få låna en sjal av ngn och testa med så att du får känna skillnaden! :D

Kan själv knyta ryggknytningar med 4,2m sjalar men insåg efter att ha haft en 4,2:a ett tag att jag trots allt föredrog att knyta med de sjalar som var 4,5-4,7m istället. Den där extra längden gör att jag inte måste vara supernoga med var jag har mitten på sjalen men samtidigt tycker jag inte att de gör att sjalen blir omständigare att knyta med - så ja, testa gärna säger jag!
Av linamh
Tror jag håller mig till 4,6-4,7 faktiskt. Jag störs inte av ändarna och, tja, det är nog inte de extra centimetrarna som gör att jag är dålig på ryggknyt.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?