Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Jag har ännu inte använt huvudstödet på min Beco butterfly I för sonen har inte behövt det då hans huvud vilar skönt ändå. Men nu börjar han bli lite lång för det och ibland ser det ut som att huvudstödet ändå behövs. Jag kommer dock på detta när han redan sitter där på ryggen och sover och vet inte hur jag får fast huvudstödet. Kan man fästa det då barnet redan sitter på ryggen? Hur gör jag det? Ska försöka komma ihåg att testa då han inte sitter där, men med två lika gamla här hemma blir det inte mycket tid över och jag glömmer hela tiden kolla detta. :wink:
Din mamma skrev:Om du är väldigt vig kanske, jag fick då aldrig till det. Dessutom tyckte jag att banden bara gled upp när jag drog i huvudstödet, så man var som tvungen att knyta fast dem :hmm:
Hmmm, jag undrade just hur de skulle sitta fast för jag ser inget riktigt fäste. Får nog kolla när bebisarna är vakna och testa alltså. Ska man månne ha huvudstödet fastsatt hela tiden så det bara är att dra upp vid behov?
Mamma Eli skrev:
Din mamma skrev:Om du är väldigt vig kanske, jag fick då aldrig till det. Dessutom tyckte jag att banden bara gled upp när jag drog i huvudstödet, så man var som tvungen att knyta fast dem :hmm:
Hmmm, jag undrade just hur de skulle sitta fast för jag ser inget riktigt fäste. Får nog kolla när bebisarna är vakna och testa alltså. Ska man månne ha huvudstödet fastsatt hela tiden så det bara är att dra upp vid behov?
Det måste man nog tyvärr
Mamma Eli skrev:
Så hade jag, det tyckte jag fungerade bäst. Så slipper man tappa bort det mellan gångerna också :oops: :lol:
Din mamma skrev:
Mamma Eli skrev:
Så hade jag, det tyckte jag fungerade bäst. Så slipper man tappa bort det mellan gångerna också :oops: :lol:
:tumup:
Jag har alltid mitt på, tyvärr skymmer ju stödet det snygga mönstret :lol:

Tycker också man får vara rätt smidig för att få fatt på de lösa snörena för att fästa det men det kanke bara är jag :oops:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?