Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av corona
Jag älskar våra Manducas och de används flitigt av mig och sambon, så jag tycker absolut att du skall testa den!

Men :this: välj bort Manducan om du är lite mindre till växten :this:
Jag är 176 lång och "normalbyggd med lättare bilring" :roll: och den passar bra.
Mina mindre väninnor, kan inte använda Manducan alls.
corona skrev:Jag älskar våra Manducas och de används flitigt av mig och sambon, så jag tycker absolut att du skall testa den!

Jag är 176 lång och "normalbyggd med lättare bilring" :roll: och den passar bra.
hur kort får man vara då? Jag är bara 164 och är väl lite större än medel, tror jag.:) Men maken som den hest också ska passa är 187 och modell mycket smal...
knutschen_lee@hotmail.com skrev:
corona skrev:Jag älskar våra Manducas och de används flitigt av mig och sambon, så jag tycker absolut att du skall testa den!

hur kort får man vara då? Jag är bara 164 och är väl lite större än medel, tror jag.:) Men maken som den hest också ska passa är 187 och modell mycket smal...
Kort funkar nog. Jag har haft en Manduca, jag är 160 cm lång och längden kändes inte som något problem. Däremot var den för bred för mina smala axlar. Jag är liten på överkroppen och den var liksom för stor. Samma med Ergon.
Angelpack verkar passa bra både på stora och små, men den är väldigt hög i ryggen.
Butterflyen är väldigt nätt och det är den sele som sitter allra bäst på mig (jag är XS oftast), men jag tycker grejen med att sätta i barnet först är jättekrånglig och det är meckigt att ta ner barnet.
Men är du inte så jättesmal över axlarna tror jag Manducan kan bli bra. Jag tyckte den kändes skön i övrigt.
Av corona
knutschen_lee@hotmail.com skrev:

Vet inte hur kort man kan vara...upplever att man inte kan dra åt den så mycket som man skulle kunna vilja, men det kanske mest är midjebandet som är ett problem... :hmm:
http://www.connectababycarrier.com/pages/connecta.php

Den här är ju ganska billig och finns i fina mönster, men då har jag en fråga... På beco, ergo, AP och manduca ser det ju ut som midjebandet hamnar nedaför där bebisen sitter och på denna ser det ut som att det "försvinner" under bebisen, avlastar den sämre då?
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?