Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Elflin
Jag provade på "Varning för barn"-mässan i malmö och jag tyckte det var skönt! Lite krångligt att få på i början men när hon väl satt där var det skönt att bära så och jag skulle nog kunna tänka mig att bära så länge.
Av Neolotta
Hej, jag har burit en del med Baby Back. Första versionen jag hade var lite kort i kardborren men efter bra kontakt med tillverkaren fick jag en lite mer utvecklad modell där knäppningen var mycket bättre. Jag köpte den också för att jag ville bära på ryggen men tyckte det var besvärligt innan. Om du får på den rätt på ryggen så hasar den inte ner. Om du har rätt storlek så kan du fästa ordentligt över höften, och sen måste den upp ordentligt över barnet och upp i armhålan. Enda nackdelen som jag tycker är att det inte funkar så bra för barnet att sova på ryggen, annars är jag helnöjd. Bär mycket i Mei Tai annars men det är skönt att växla för att slippa trycket på axlarna. Super också att ha med sig då den tar extremt lite plats.

Om du funderar på att köpa, se till att det är den "andra generationen" där kardborren är omsydd så den går ända ut i kanterna på höftknäppningen.

Det är ju en hyfsat ny produkt som inte kommit ut i stor skala, då sticker ju priset iväg. Sen är det ju tillverkat i Europa också. Värt priset tyckte i alla fall jag att det var.
Användarens profilbild
Av mumla
Jag bär nästan bara med babyback nu när sonen är för tung för trikåsjalen.
Jag är tokfrälst och bär massor, både ute och inne.
Min uppfattning är att när man får på tyget ordentligt så kasar det inte ner. Däremot har jag upplevt att det kasar lite när jag har ytterkläder på mig och sonen. Då bär jag visserligen med en babyback i lite större storlek för att få plats.
Min son sover jätteskönt även när han sitter på min rygg. Han behöver inget huvudstöd, utan han lutar själv huvudet mot min rygg när han håller på att somna. Även här är det bäst (för oss) när han kan sitta med bara innekläder på sig så att han kommer riktigt nära min kropp.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?