Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Jag tänkte köpa mig en diagonalvävd långsjal men det är viktigt att den är så tunn och sval som möjligt, pga värmen här. Att knuten blir liten är också ett plus. Så långt vet jag bara att Amazonas Carry Sling är tunnare än vissa andra märken.
Ni som har provat mängder med märken - vilken är enligt er svalast bland de diagonalvävda?

/Emma i Mexiko
Senast redigerad av mexanemma den lör aug 25, 2007 16:31, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
Av Elin G
Amazonas Carry Sling, Bebina och Easycare är ju typ lika tunna, men Carry Slingen har sjukt irriterande långa ändar...
Användarens profilbild
Av Eaive1
Elin G skrev:Amazonas Carry Sling, Bebina och Easycare är ju typ lika tunna, men Carry Slingen har sjukt irriterande långa ändar...
:iagree: älskade min carry sling, men ändarna gjorde mig tokig, så den åkte ut lika snabbt som den kom
Användarens profilbild
Av mexanemma
Ni menar att den delen som är smalare "börjar alldeles för tidigt" eller hur då långa ändar? På vilket sätt är det opraktiskt? Innebär det inte att knuten blir mindre och såna saker?

/Emma i Mexiko
Användarens profilbild
Av Elin G
mexanemma skrev:Ni menar att den delen som är smalare "börjar alldeles för tidigt" eller hur då långa ändar? På vilket sätt är det opraktiskt? Innebär det inte att knuten blir mindre och såna saker?
Precis, den smalare delen börjar för tidigt, så det är omöjligt att få knytningen bra. Knuten blir visserligen liten, men knytningen otajt i kanterna.
Användarens profilbild
Av mexanemma
jaha, vad bra att få höra det innan man låter skicka en sådan till Mexiko...
Så vilken rekommenderas då?
Didymos har väl en tunnare jaquard-vävd variant? Är den lika sval som en Carry Sling?
Många har provat Bebina Stjärntecken och säger att den är bra. Just en sådan färg vill jag inte ha, men är de andra Bebina-färgerna lika svala isåfall?
Vad skiljer Bebina mot Easycare?

Många frågor...

/Emma i Mexiko
Användarens profilbild
Av Elin G
Jag har bara känt på bebina som hastigast, men då tyckte jag den var mindre strechig än easyn. Babina stjärntecken och easyn är i princip lika, men de andra bebinorna är lite stummare och strävare (om du frågar mig som som sagt aldrig ägt en bebina utan bara kollat in den på träffar :oops: ). Bebinan verkar vara väldigt sval, tycker jag.
Didymos jaquardvävda är också tunna.
Användarens profilbild
Av Pruttisens mamma
de långsmala ändarna gör att man ibland får en knut och lst tyg på sidorna. Alltså det tyg som är innan avsmalningen kommer. Förstår du mig? Annars är det en mysig sjal. Men flera tunna finns. Jag skulle nog ta en easy, eller en bb-slen kanske.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?