Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av tinna
Hej!
Ska snart fa var forsta bebis och vill ha en enkel barsjal, den kvadratiska t.ex mei tai verkar bra - MEN jag undrar om den funkar till nyfodda? Om inte, vad finns da for redommendation till enklaset barsjalen?
//Tinna
Användarens profilbild
Av Sarai
Har du fått svar? Jag kan tyvärr inte hjälpa dig, jag har aldrig använt Mei Tai, men jag tror att jag har sett en bild på en nyfödd bebis i en sådan sele.
Pröva annars att lägga in samma fråga under rubriken "Fakta om olika bärsjalar och selar" så får du nog mer kunniga svar!
Användarens profilbild
Av Helen
Jag tycker att en trikåsjal är det som är smidigast och enklast till en liten. De är inte alls svåra att knyta även om det ser så ut. Dessutom kan du ha den färdigknuten på dig och ta ur och sätta i barnet flera gånger innan du behöver spänna den.

testa en triksåsjal först tycker jag. Mai Tai tycker jag är bättre lite senare, men det är en smaksak förstås
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?