Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av katha
Jag väntar bebis i mars och jag är ett inbiten wbs fan men jag vill ju vidga mina vyer.
Vilken gillar du och varför?
Har du nån till salu så pm:a förslag... :rodna:
Användarens profilbild
Av Jemmah
Jag gillade min sino bäst för att den är tunn, sval och lättknuten. WBS blev bara provad, liggande och fick flytta. Jag skulle gissa att du inte ska lyssna på mig, vi har nog inte samma smak vad gäller trikåsjalar :mrgreen:
Användarens profilbild
Av katha
Jemmah skrev:Jag gillade min sino bäst för att den är tunn, sval och lättknuten. WBS blev bara provad, liggande och fick flytta. Jag skulle gissa att du inte ska lyssna på mig, vi har nog inte samma smak vad gäller trikåsjalar :mrgreen:
Jag vill ju prova annat också och sino är mycket möjligt att jag provar denna gång. :mrgreen: WBS är alltså inte alls som sino eller vad skiljer? (nyfiken)
Droppen skrev:WBS och Mam ECO.
Motivera! :this:
Din mamma skrev:Pepplon!
Varför Pepplon?
Användarens profilbild
Av norkmedoo
mam eco :heart:
jag gillar bäst vävda sjalar och denna är lite stummare än de andra trikåsjalarna jag provat, och ändå så omsluter den så skönt och känns sval med sin hampa. nu bytte jag till mig en begagnad så om den var mjukare än de brukar vara vet jag inte... men helt klart en av mina bästa, inkl vävda.

minimundus tyckte jag också om, och sinon, precis i början.
Användarens profilbild
Av Jemmah
katha skrev:
Jemmah skrev:Jag gillade min sino bäst för att den är tunn, sval och lättknuten. WBS blev bara provad, liggande och fick flytta. Jag skulle gissa att du inte ska lyssna på mig, vi har nog inte samma smak vad gäller trikåsjalar :mrgreen:
Jag vill ju prova annat också och sino är mycket möjligt att jag provar denna gång. :mrgreen: WBS är alltså inte alls som sino eller vad skiljer? (nyfiken)
För det första är sinon tunnare. För det andra är den mycket smalare. Helt enkelt mindre tyg att hålla reda på i alla riktningar :lol: Det gör såklart också att den inte blir lika stadig. När G var 3 månader kunde jag möjligen ha lindat allt det där tyget i wbs:en runt henne utan att hon försvann, men då köpte jag en smal Zara. Samma där, jag gillade att det inte var för mycket tyg.
Användarens profilbild
Av Din mamma
katha skrev:
Din mamma skrev:Pepplon!
Varför Pepplon?
Andra trikåsjalar jag provat har känts sladdriga i jämförelse. Eller sladdriga är nog inte rätt ord, men pepplonsjalen (jag hade en prickig) kändes liksom som ett klädesplagg mer. Dessutom var jag tokig i färgen och mönstret, jag kände mig jättefin i den. Fick många komplimanger av okända på stan för den också :mrgreen: Det var kärlek helt enkelt!
Användarens profilbild
Av Droppen
katha skrev:
ok :lol:
de är underbart mjuka, stadiga och sköna! sino är ju också bra men jag gillar visst bredare sjalar. det trots att mio är en rätt liten bebis.
Användarens profilbild
Av katha
Droppen skrev:
katha skrev:
ok :lol:
de är underbart mjuka, stadiga och sköna! sino är ju också bra men jag gillar visst bredare sjalar. det trots att mio är en rätt liten bebis.
Jag är ju också dragen till breda sjalar. :D
Jag har hört mycket gott om mam eco exempelvis men jag vill inte ha så smala sjalar, jag vill ha MASSOR av tyg att vira in mig och bebis med.
Dessutom så började jag med vävd sjal och övergick till trikå sist, lite omvänt men det är lättare att lära sig knyta med vävd (tycker jag). Bred och lång sjal ska det vara, då får den sladdriga gravidmagen stöd och det känns inte som om underlivet hoppar ur kroppen... :lol: :wink:
Användarens profilbild
Av telistant
Jag gillar sino just för att den är smal och tunn och inte så mycket tyg. Jag har iofs inte provat nån annan trikå :hide: utan kommer nog att byta till vävd så fort det känns bra. Gauzen funkar redan men den är ju också rätt smal, vanliga breda blir för mycket tyg ännu.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?