Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Strumpan76
Hej!
:oops: Jag skäms lite. Var läääängesen vi använde nån utav våra sjalar.
Lilltufflan (1 år och 2 månader) går hellre själv nu, men ibland vill hon upp i famnen en kort vända och då känns den vävda långsjalen för avancerad att ta på. (Jag är fortfarande väldigt mycket nybörjare på det här med sjalar. :roll: )

Så nu till min fråga, kan en ring-sjal vara nåt för oss tror ni?
För att snabbt kunna ta på sig den och bära henne en stund tills hon vill ner o gå lite igen.

Tips o råd please!
Användarens profilbild
Av ZaZi
Visst kan ringsjal vara något för er!

det där är ju en smaksak. Jag föredrar ju kortsjal (och så knyter jag höftkryss) för att jag inte riktigt kommer överens med skavande ringar.

Men annars undrar jag om du inte skulle försöka prova en sele? En Ergo eller Patapum eller Beco, tex.
Det tyckte jag var utmärkt när min tös var i den där upp i famnen/ner igen åldern.
Då slipper du ju snedbelastningen också. Selen avlastar ju mer som en långsjal.
Användarens profilbild
Av sanna73
Jag tycker det låter som att en ringsjal kan vara perfekt för er.
Vi använder mycket ringsjal till sonen nu när han är dryga året just för att han ofta bara vill bli buren korta stunder. En ringsjal avlastar ju inte lika bra som en långsjal men för snabb lyft tycker jag den är superbra. Skall ni gå längre sträckor eller om er dotter gillar att somna när hon blir buran kan ju en ergonomisk sele vara ett alternativ också.
Av Strumpan76
Tack!

Ska kolla upp detta med ringsjal eller en ergonomisk sele också.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?