Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av mica
caimos skrev:Hej igen alla. Nu har jag tagit mig tid att titta runt lite mer på sjalbarns hemsida och hittade knytinstruktionerna för trikå (hrm, kanske skulle ha börjat med det :oops: ) Hade laddat ner en bruksanvisning till en annan sjal förut, vilket uppenbarligen inte passade här. Plötsligt gick det väldigt mycket lättare, och jag känner att jag blivit sams med sjalen nu. Tidigare förstod jag inte vad menade med att man kunde behålla sjalen på och ta i och ur barnet, men nu har jag lärt mig och det är ju helt fantastiskt! :app: Och jag har inte ont i ryggen eller midjan eller. Och lillan sover som en liten gris på bröstet :heart:

Tack alla ni som erbjudit er hjälp, jag tror jag klarar mig på egen hand nu ändå. Men jag ser fram emot att få komma på en sjalträff när det blir någon. Börja förstå vad som menats med att vara sjalfrälst nu :D
Vad bra. :vågen:

Kanske hoppar du över det vanliga nybörjarstatidet då? "Jag har köpt mig en sjal. Det var bra det här. Men jag förstår inte riktigt varför ni andra har så många. :hmm: "..... några månader senare: "Ojsan nu har jag tio stycken."
:Hahaa: Vi är många som vandrat den vägen....
Användarens profilbild
Av zero.sara
caimos skrev:Hej igen alla. Nu har jag tagit mig tid att titta runt lite mer på sjalbarns hemsida och hittade knytinstruktionerna för trikå (hrm, kanske skulle ha börjat med det :oops: ) Hade laddat ner en bruksanvisning till en annan sjal förut, vilket uppenbarligen inte passade här. Plötsligt gick det väldigt mycket lättare, och jag känner att jag blivit sams med sjalen nu. Tidigare förstod jag inte vad menade med att man kunde behålla sjalen på och ta i och ur barnet, men nu har jag lärt mig och det är ju helt fantastiskt! :app: Och jag har inte ont i ryggen eller midjan eller. Och lillan sover som en liten gris på bröstet :heart:

Tack alla ni som erbjudit er hjälp, jag tror jag klarar mig på egen hand nu ändå. Men jag ser fram emot att få komma på en sjalträff när det blir någon. Börja förstå vad som menats med att vara sjalfrälst nu :D
:vågen: Härligt, det ska vara bekvämt att bära :tumup:
Användarens profilbild
Av zingo
zero.sara skrev:

:vågen: Härligt, det ska vara bekvämt att bära :tumup:
:tumup: bra!!!!!
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?