Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Annika E
Jag har ju burit lillgumman i gauze och det har varit kanon! Men nu var det många månader sen jag bar henne i sjal. Jag fick aldrig till en ryggknytning utan hjälp.... Nu är hon ju 1½ och tillräckligt stadig för att kunna "hjälpa till" lite själv, hon kan ju hålla sig still och ha armarna om min hals så hon inte far ner medan man knyter. Så häromdagen tänkte jag testa att knyta själv, men det gick inte. Jag tycker gauzen är för smal och skrynklet gör den ju ännu smalare... Så nu funderar jag på att skaffa mig en bredare sjal. Den får gärna vara tunn, men inte för tunn, den ska avlasta bättre än gauzen, lillgumman väger ju 11kg nu. Funderar på en Indio, men de är kanske varma...? Och så får de gärna vara 5,4 meter eller ännu längre... Förslag?
Användarens profilbild
Av mari_tres
En tunn indio är underbar att bära med :loving: så det kan jag verkligen rekommendera. Annars är ju tunna hoppen bred, bebinorna är rätt tunna och Amazonas Carry sling (och A Antigua är tunnaren än ACS:en men vävd på ett annat sätt).
Men innan du har hunnit få hem en ny sjal så kan du ju stryka på gåsen, så blir den lite bredare iaf.
Användarens profilbild
Av Jemmah
Dags för sjalträff? 8) Det finns ju en hel del att klämma på här i stan. Kanske en easy kunde vara nåt?
Av Lenaskeå
Jemmah skrev:Dags för sjalträff? 8) Det finns ju en hel del att klämma på här i stan. Kanske en easy kunde vara nåt?
Jag skulle vilja gå på sjalträff! Skulle vilja lära mig fler sätt att bära lilla E på!

(har en EC Lava som skulle kunna lånas ut om TS är intresserad)
Av sjaltokan
Säger också easy perfekt till ryggen om man vill ha mycket tyg annars duger en indio alldeles utmärkt.. :lol:
Användarens profilbild
Av Annika E
Tack för era svar! En easy... Är inte de raka i ändarna? Jag vill nog ha en snedskuren så det blir en mindre knut... fast jag kan ju kanske testa först...

Sjalträff vore trevligt egentligen, men jag tycker det är jobbigt att testa knyta inför publik... Känner mig så fet och klumpig...sjalarna är säkert för korta... :/

Lenaskeå, det vore underbart att få låna ett tag och få testa i lugn och ro!
Av sjaltokan
Annika E skrev:Tack för era svar! En easy... Är inte de raka i ändarna? Jag vill nog ha en snedskuren så det blir en mindre knut... fast jag kan ju kanske testa först...
Men ska du bära på ryggen kan du ju avsluta tibetanskt.. :tumup:
Användarens profilbild
Av Annika E
Ja, det går ju ocså förstås. :)
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?