Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Emma2
Hur taight ska den vara??? Ngn som vet, jag hade tänkt mig som en ringsjal ungefär...superslimmat... Har köpt en Peekaboo och tycker nog att den sitter lite löst...det är stl S så den finns inte i mindre, o den är sååå snygg så jag vill inte lämna tillbaka heller...
Användarens profilbild
Av maimiti
Det varierar nog beroende på modell. Peekaboo, Maya Wrap Pouch och New Native tex, de ska nog inte sitta tajt.
Användarens profilbild
Av tinaw
Barnets rumpa i höjd med naveln eller lite högre. Men i USA är det vanligt att folk vill ha barne lite lägre.
Användarens profilbild
Av Ester
men vilken peekaboo har du köpt?! och hur stor är du?

jag är ju sååååå sugen!!!

Funkade det bra med frakt och allt?
Användarens profilbild
Av maimiti
tinaw skrev:Barnets rumpa i höjd med naveln eller lite högre. Men i USA är det vanligt att folk vill ha barne lite lägre.
Varför det egentligen? Det blir ju tungt att ha barnet för långt ner.
Användarens profilbild
Av April
Men då MÅSTE du ju göra en bildserie och skicka till "knyta" :-D :-D :-D

(sjalbarn@passagen.se)

Kram
Användarens profilbild
Av Emma2
Jag har köpt zebrarandig :D :D :D Supersnygg o skön... fick betala ca 120kr i tull o moms tror jag att det var...försökte först köpa från UK, men de hade inte zebran i min stl, jag köpte S. Funderar på att sy in den el sätta tryckknappar, nån som har bra tips??? Det stod i bruksanvisn att den skulle kännas för liten och det gör den INTE :( Jag vill ha den mer taight, annars känns det ju som bebisen ska trilla ur, ungfär som i en sele :(
Lillen var helt uppjagad i går men somnade sött i den, varmt o mysigt med fleecen nu på vintern.
När jag fixat till min dator ska jag ta lite foto o lägga in :roll:
Ska iallafall försöka ta ett foto så ni får se hur snygg den är :shock: :wink:
Användarens profilbild
Av Emma2
Jag har köpt zebrarandig :D :D :D Supersnygg o skön... fick betala ca 120kr i tull o moms tror jag att det var...försökte först köpa från UK, men de hade inte zebran i min stl, jag köpte S. Funderar på att sy in den el sätta tryckknappar, nån som har bra tips??? Det stod i bruksanvisn att den skulle kännas för liten och det gör den INTE :( Jag vill ha den mer taight, annars känns det ju som bebisen ska trilla ur, ungfär som i en sele :(
Lillen var helt uppjagad i går men somnade sött i den, varmt o mysigt med fleecen nu på vintern.
När jag fixat till min dator ska jag ta lite foto o lägga in :roll:
Ska iallafall försöka ta ett foto så ni får se hur snygg den är :shock: :wink:
Användarens profilbild
Av Emma2
Barnets rumpa i höjd med naveln eller lite högre
Hmmmm :? Den sitter längre ner, typ vid min midja, det blir ju nästan som om han sitter på min höft och det ska ju inte vara så....nog bäst att ta fram nål o tråd :roll:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?