Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av tess_1003
Är totalt novis på detta men försöker sätta mig in det... he he... Har sorterat mig ner till dessa tre som första sjal nu tills bebisen kommer... men vad ska man välja?
Av legenden29
Vi har cuddly wrap t lillkillen som är 2v o tycker den är bra. Köp gärna sjalen innan bebben kommer o öva knytningar, eller sy en "knytsjal" av ett gammalt lakan så du får in snitsen! Lycka till!
Av tess_1003
Åh tack...

Fler med synpunkter?
Användarens profilbild
Av Ami
Jag har haft en sino och har även en MobyWrap och en Ultimate baby wrap. Jag sålde sinon då jag tycker att den halkade omkring på axlarna så att den tryckte mot nacken. Mobyn är tjockare och sitter bättre över axlarna. UBW:n är ännu strechigare än de andra och väldigt lättknuten men den är ganska svajig och Viola gungar en del när hon åker i den. Jag har även provat en BaBu (en gång) och den är ganska lik Mobyn, men lite tjockare och gosigare. Den sitter väldigt bra men man får en ganska stor knut då den är tjockare och ändarna är inte avsmalnande som på mobyn. Sinon är väldigt tunn men lite svårknuten.
Min personliga rekommendandation är alltså en BaBu eller Moby. Kanske ändå en BaBu som jag suktar efter. :D
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?