Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av MammaTillFelicia
Har förstått att hoppediz har varit i lite olika kvalitet/tjocklek genom åren?
Kan nån förklara för mig vilken som inte är jättetjock och klumpig?
Har det med mittmärket (stork eller söm va?) att göra? Och de med ficka då?

Berätta för mig ni kloka sjalbarnare! :wave:
Av IEDN
Har för mig när jag ställde frågan om vilka hoppar jag hade hemma att de var den senaste och tunnaste modellen. Den med storken som mittmärke och ficka på. Rätta mig gärna någon om jag har fel.
Användarens profilbild
Av MammaTillFelicia
IEDN skrev:Har för mig när jag ställde frågan om vilka hoppar jag hade hemma att de var den senaste och tunnaste modellen. Den med storken som mittmärke och ficka på. Rätta mig gärna någon om jag har fel.
Fanns en sjal på tradera, med storkmärke men utan ficka, vad betyder det då??
Av IEDN
MammaTillFelicia skrev:
IEDN skrev:Har för mig när jag ställde frågan om vilka hoppar jag hade hemma att de var den senaste och tunnaste modellen. Den med storken som mittmärke och ficka på. Rätta mig gärna någon om jag har fel.
Fanns en sjal på tradera, med storkmärke men utan ficka, vad betyder det då??
Jag tror att det är modellen innan den jag har och jag tror att den är tjockare men jag kan ha helt fel.
Av IEDN
MammaTillFelicia skrev:puffar för fler svar, men tack iedn!
var så god, hoppas också att någon annan kan ge bättre om klarare besked om vad som gäller.
Användarens profilbild
Av thanisa
De som äräldre varierade en hel del hur tjocka de var. Vissa färger var tunna medan andra var tjocka och riktigt klumpiga. Den jag hade upplevde jag som väldigt tjock och använde därför den väldigt sällan. Går liksom inte att säga något generellt om äldre hoppar.
Användarens profilbild
Av MammaTillFelicia
thanisa skrev:De som äräldre varierade en hel del hur tjocka de var. Vissa färger var tunna medan andra var tjocka och riktigt klumpiga. Den jag hade upplevde jag som väldigt tjock och använde därför den väldigt sällan. Går liksom inte att säga något generellt om äldre hoppar.
men hur vet man om det är ny eller gammal då?
Användarens profilbild
Av thanisa
MammaTillFelicia skrev:
thanisa skrev:De som äräldre varierade en hel del hur tjocka de var. Vissa färger var tunna medan andra var tjocka och riktigt klumpiga. Den jag hade upplevde jag som väldigt tjock och använde därför den väldigt sällan. Går liksom inte att säga något generellt om äldre hoppar.
men hur vet man om det är ny eller gammal då?
någon gång hösten 2006-våren 2007 bytte de. De som är av den gamla hade ingen ficka, efter det så har hoppe ficka. Men tyvärr finns nog inget riktigt bra sätt att veta då det finns en hel del som tagit bort fickan då de bara störde sig på den.
Användarens profilbild
Av MammaTillFelicia
Aha, på det viset. Man har ingen aning alltså :lol:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?