Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av mave44
Hej!
Någon som vet om Amazonas carry sling är en bra vävd långsjal? Funderar på att köpa en sån då den är relativt billig. Tack :)
Av IEDN
Jag älskar min till min mini, men däremot tycker jag att när de kommer upp emot en 13 kg så avlastar den inte likabra eftersom den är så tunn. Men klart värt varenda krona och den är väldigt mjuk och go att bära i :loving:
Av IEDN
mave44 skrev:Min tös väger 9kg . bör jag köpa en annan då?
Nej det tycker jag inte. Jag kan bär min 15kg tunga dotter i den korta stunder utan att jag får ont. Sedan är det ju en smaksak :wink:
Användarens profilbild
Av telistant
Det måste du avgöra själv, min kille vägde 11-12 kg väldigt länge och nu vill han inte åka längre (och jag kan inte bära heller) Det är stor skillnad på 9 och 13kg och kan vara läääänge i tid också iallafall ett år

Ta en titt under recensioner, den finns under långsjalar så får du fler omdömmen

Jag trivs bra med min lollipop och tycker att tjockare sjalar viserligen är stadigare men också otympligare och svårare att knyta bra. En bra knytning med ACS är nog skönare o mer avlastande än en dålig knytning med stadigare sjal (tänker ryggbärning här)
Användarens profilbild
Av Elflin
Min tös väger 8kg och jag ÄLSKAR min laguna (mina, jag har två!)! Det går att bära storebror på 16kg också men den avlastar inte lika bra som min tjocka hoppe då. Den är lättare att knyta än en tjockare långsjal och blir bättre knytningar eftersom den är lite tunnare.
Användarens profilbild
Av evab
Jag spontanköpte en Amazonas Carry Sling 5,1 m när jag väntade mitt första barn för tre år sedan. Färgen blev Lollipop eftersom det var den som fanns på lager. Inget planerat alltså.

När barnet föddes kändes det bra att använda sjalen och sedan blev jag beroende. Jag har burit i den på alla tänkbara sätt, använt den som solskydd i bilen, sele i pulkan, täcke och liggunderlag. Sjalar är verkligen allrounda.

I somras fick jag mitt andra barn och henne bär jag också nästan dagligen i sjalen. Det är bara att inse, jag och barnen har trivts utomordentligt med vår sjal, både under heta sommardagar och i 30 graders kyla i Tornedalen.

Jag är 180 cm lång och väger 75-80 kg och sjalens längd är perfekt till mina mått. Kvalitén på tyget är också bra, lagom tunt men stadigt, torkar fort om man blir svettig. Tål vanlig maskintvätt 40 grader bra. Färgen känns lite "hare-krishna"-aktigt ibland, jag hade kanske valt en enfärgad om det funnits, men man blir glad av det orangerandiga.
/ Eva B
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?