Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av mafalda
Jag har efter ca 1,5 år med en patapum upptäckt att plastbiten som man spänner med skaver i armhålorna. Provade en ergo och fann att den var mycket skönare på mig. Nu är frågan om beco också är lika skön. Jag är kort (1.61) och ganska överviktig (typ 78 kg) om det har någon betydelse.

Inser att jag borde prova en, men jag vill ju ha en ny sele NU!!!

Dessutom den här nya becon bwd eller vad den hette - är det något som kommer att komma eller vad? Om den kommer, är det då större chans att axelremmarna sitter utan att skava? Dessutom: var får jag tag i en beco? Den verkar ju vara slut överallt...
Användarens profilbild
Av kajsa kavat
Svårt att säga vad som passar bäst, men du får gärna prova min Beco om du vill :wink:
Användarens profilbild
Av mafalda
Tack kajsa!!! :D Men du har kanske lite att göra nu snart :wink: Men jag kommer nog att vänta lite så kanske jag hinner prova innan jag beställer.
Användarens profilbild
Av kajsa kavat
mafalda skrev:Tack kajsa!!! :D Men du har kanske lite att göra nu snart :wink: Men jag kommer nog att vänta lite så kanske jag hinner prova innan jag beställer.
Just nu har jag ju väldigt lite att göra... :roll: :oops: Om du har lust/tid och om inget händer här kanske vi skulle kunna ses på stan i veckan?
Användarens profilbild
Av mafalda
kajsa kavat skrev:

Just nu har jag ju väldigt lite att göra... :roll: :oops: Om du har lust/tid och om inget händer här kanske vi skulle kunna ses på stan i veckan?

Låter bra :D
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?