Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Corpset
Lite ful fråga kanske, alla vill ju inte svara på sådant. Men jag är nyfiken.

* Vad är dina mått? (kg/längd i cm)
* Tycker du den sitter bra? För lång? För kort?
* Har du märkt av problemet med för lite vaddering i axelbanden?
* Har du testat någon annan sele, om ja, hur var den/de i jämförelse med Becon? Fördelar, nackdelar?

Själv är jag ca 173cm och väger 65kg, men tanken är att den skall funka för maken också, även om han helst sjalar. Nu när beskedet att Beco BWD inte kommer så måste vi göra slag i saken och bestämma oss för en sele.

Tack på förhand!
Användarens profilbild
Av naimiez
Jag 57/162 Gubben 100/185. Jag älskar den ;-) Gubben tyckte det tryckte lite på nyckelbenen idag...kanske lite kort vaddering på axelremmarna. han älskar Ergo. Den är något förstor för mig....
Användarens profilbild
Av diddeldi
jag är 170 cm och 58 kg ogravid. jag tycker att vadderingen är för kort. i övrigt är den snygg, men axelbanden stör mig. jag föredrar ergo.
Användarens profilbild
Av Tabby
168 cm lång och 52 kilo. Sitter jättebra, men efter ett tag önskar jag att vadderingen var 5 cm längre. Inget som stör jättemycket...men.
Ergo är aningens för stor, men funkar bra nör jag har jacka på mig.
Användarens profilbild
Av Helena
Puffar upp denna tråd, för jag tycker den är intressant. Ska man alltså vara smal också, förutom kort? Om man är 1.60 och väger 65 kilo och är ganska bredaxlad, är den obekväm då?
Corpset skrev:Nu när beskedet att Beco BWD inte kommer så måste vi göra slag i saken och bestämma oss för en sele.
OT och jag ber om ursäkt för trådkapningen men kommer inte Beco BWD? :shock:
Pågår den diskussionen under något annat inlägg?
Selman_73 skrev:
Corpset skrev:Nu när beskedet att Beco BWD inte kommer så måste vi göra slag i saken och bestämma oss för en sele.
Jo, den verkar komma, men bara i begränsad upplaga eller hur det var. Och den är ju ännu dyrare. :shock:
Helena skrev:
Selman_73 skrev:
Jo, den verkar komma, men bara i begränsad upplaga eller hur det var. Och den är ju ännu dyrare. :shock:
Dyrare än vad som först sades eller menar du dyrare än den vanliga Becon?
Selman_73 skrev:
Helena skrev:
Selman_73 skrev:
Dyrare än vad som först sades eller menar du dyrare än den vanliga Becon?
dyrare än den vanliga becon
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?