Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av rödsammet
Tycker det är så svårt att få till det där inlägget. Min kille är för lång för att kunna ligga i mitt knä som instruktionerna visar. Han blir alltid förtvivlad när jag försöker få fast knapparna i inlägget. Sen tycker jag att hans ben liksom viks ihop för mycket inne i selen, hans fötter blir uppåtvikta och kläms nästan. Och har jag honom utan inlägg så kommer hans ben så väldigt mycket ut i spagat.
Han trivs i manducan när jag väl får in honom, men det är trassligt att komma dit. Längtar efter att ta bort det där inlägget... När har ni gjort det? Min grabb väger strax över 6kg.
Av linamh
Jag har för mig att jag läste att de skulle vara 60-65 cm för att det ska funka utan insats, och någonstans i det intervallet började vi. Jag orkade aldrig testa med insatsen eftersom jag hört att det kunde vara krångligt.
Av linamh
rödsammet skrev:ok, tyckte du att din bebis ben kom i spagat då? :hmm:
Jag har för mig att det gick precis, och hon protesterade inte. Du ser ju hur selen hamnar i knävecken. Vi använde den sparsamt i början ifall att.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?