Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av sagis
Jag har en gauze som jag varit väldigt nöjd med, mjuk och gosig :loving: Men den avlastar allt sämre och sämre ju större E blir. Jag får ont i axlarna efter bara en liten stund. :-(

Funderar på att köpa en tunn hoppe. Hur är en den i jämförelse med gauzen rent avlastningsmässigt? Någon som testat båda?
Användarens profilbild
Av sanna73
Jag gillar min gås, men som du säger, den avlastar inte ultimat när barnet blir lite tyngre.
Den tunna hoppe jag haft har avlastar klart bättre i mitt tycke. Med lite ingosning så blev hoppen en härlig sjal den också :loving:
Användarens profilbild
Av Elflin
Jag är ju lite partisk :rodna: och jag har inte ens provat en gås, men jag har provat en mimmis krinklade (enligt vissa är de likvärdiga)och den var så svajig att jag inte klarade av att bära Linnea i den en längre stund. Hoppen kan jag bära både Linnea och Linus i utan problem, jag vågar inte bära Linus i mimmis eftersom den är svajig med Linnea i. (Jag hör ju till dem som inte klarar av trikåsjal med lite större barn i, gillar inte när det inte känns stadigt.) Enda anledningen till att jag gör mig av med hoppen är ju att jag har för många sjalar och den är den jag använder minst.
Användarens profilbild
Av sagis
Tack för svar! Det var som jag misstänkte.. hoppen avlastar nog bättre än gåsen. Fortsätter värmen blir det nog en tunn hoppe :twisted:
Användarens profilbild
Av camsch
Jag har både en tunn hoppe och en gås (slät), och hur mycket jag än älskar gåsen så avlastar den tunna hoppen betydligt bättre! Jag gillar hoppen också jättemycket, men gåsen var min första vävda sjal... :heart:

Däremot är inte hoppen lika luftig, så jag tycker den blir betydligt varmare (men inte lika varm som en tjock).
Användarens profilbild
Av sanna73
camsch skrev: Däremot är inte hoppen lika luftig, så jag tycker den blir betydligt varmare (men inte lika varm som en tjock).
:iagree:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?