Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av willow77
Jag har en Ultimate babywrap men jag tycker den är lite för elastisk, nån som vet nån som är lite fastare? Jag vill dock inte börja med en stum sjal riktigt än. Funderar på moby wrap eller sino. :?
Användarens profilbild
Av LillaG
Om du vill ha en trikåsjal som är lite stummare, hade jag satsat på en mam eco.
Nu har jag inte känt på ultimate baby wrap, men en stor skillnad mellan moby & sino är iaf att sino är tunnare. Mam eco är oxå tunn, men med lite mer stadga eftersom det är hampa i.

mam eco finns bla hos pepplon & babyheaven (säkert fler, men det är de jag kommer på just nu)
Av willow77
Tack! Ska kolla upp mam, tycker det är så härligt med trikåsjal, men ju tyngre tjejen blir desto mer märker man elastisiteten.
Av willow77
Förresten, går det använda mam på samma sätt, alltså stoppa i barnet efter att man knytit?
Användarens profilbild
Av andasdans
willow77 skrev:Tack! Ska kolla upp mam, tycker det är så härligt med trikåsjal, men ju tyngre tjejen blir desto mer märker man elastisiteten.
Hur länge skulle ni bära ert barn i en Mam? Funderar på att satsa på enbart vävda sjalar nu när pysen väger 8kg. Ingen idé liksom.. Men MaM verkar ju stadigare, och så är de så vackra...!
Användarens profilbild
Av Foxan
Lin skrev:Inte Moby wrap i alla fall då, den upplevde jag som mycket elastisk. Jag tycker Sinon är betydligt fastare, men Mam Eco är ännu ett snäpp stadigare.
Hm, säger du? Jag upplevt det helt tvärtom, tycker att Sino är mycket mera elastisk än Moby... :hmm:

Det verkar som MamEco är på väg att bli en super-poppis sjalmärke, många köper dem just nu. Fast jag älskar mina Mobysar ändå :roll: ...
Användarens profilbild
Av Foxan
andasdans skrev: Hur länge skulle ni bära ert barn i en Mam? Funderar på att satsa på enbart vävda sjalar nu när pysen väger 8kg. Ingen idé liksom.. Men MaM verkar ju stadigare, och så är de så vackra...!
Jag började med långa vävda när Terroristen blivit drygt 9 kg tung, innan dess jag var helt nöjd med MobyWrap. Fast jag är ganska vältränad (bodybuilding innan graviditeten), det kan spela en viss roll när man väljer en sjalmärke. Långa vävda kan man börja med rätt tidigt.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?