Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Mia
Min vännina här i london är återförsäljara av dess också!
Jag såg den rosa i siden live idag, ÅÅHHH!!!
Och den plommonfärgade i bomull. Också jättefint lila i färgerna!
De kommer att sluta tillverka dessa sjalar i bomull, så skymda om ngn vill ha! Hon har en plommon hemma i stl S också om de är slut på deras sida.
Toppenbra konstruktion på vikning och ficka! Verkligen rejäla, snygga sjalar!!
*Vill ha!!*
Storleken påverkar endast längden på sjalen 170 lång, 65 kg kan oftast ha en S. Jag skulle välja L efterom jag tycker om längre svansar.

http://zolowear.com/Shop.aspx
Användarens profilbild
Av Anso
USCH!! Vilken hemsk sida! Jag måste låsa in plånboken. :lol:

UUUU, så snygga sjalar. Nu blir jag sugen på att sy igen. Har lite sidenbrokadtyg liggande, hmmmm.
Användarens profilbild
Av Daniellas mamma
oooooooooooooooohhhhhhh!!!!!zolowear är sååååååå himla fin!!!!!!!!!!! kanske "rolls royce" av alla ringsjalar (tycker jag)....*drömmer om silk brocade zolowear RS* :wink:
Användarens profilbild
Av EmilsMamma
Usch, varför måste ni komma med så mycket länkar till superfina sjalar.... :o

Är sjalarna avsmalnande mot ringarna? Sista biten är kanterna invikta mot mitten ser man, men den ser inte ut att vara fullbredd sedan heller :?: :?:
Användarens profilbild
Av emmahawk
ehrrm.. :oops: som siden-missbrukare, och sjalknarkare i stort, så är det väl ingen som blir förvånad över att den såklart återfinns en siden-zolo i mitt sortiment :lol: Jag köpte den inför ett bröllop och den är otroligt vacker. Det sorgliga var bara att jag så tidigt fick foglossnings-bekymmer så den har inte använts sedan dess :( , men nog är den en sago-karamell. Ni vet ju hur urusel jag är på att ordna bilder...så jag törs inte lova någon på direkten, men jag skall försöka... Sjalen har en speciell vikning mot ringarna som sträcker sig en bit bakåt, sedan har den full bredd, även ner mot den blixtlås-försedda fickan på änden. Min dupioni-skimrar i varmaste rosa med guld-brun och beige brokad :)
Användarens profilbild
Av Daniellas mamma
jag försöker föreställa mig din Zolowear emmahawk....och jösses vad den "ser" otrollig, himmelskt vacker!!! :D :D
Användarens profilbild
Av JennyBe
Fina. Vad kostar frakten?
Användarens profilbild
Av Tinalqua
åhhhh va styggt att fresta oss så här!!!
Sjalen är ju underbar drömmer om att gå på en fin fest o ha min röda kinesklänning en liten bebbe och en sån fin sjal att matcha kläningen till. Hehe en kombination som är rätt så omöjlig på ett bra tag eftersom man måste bli gravid igen först men drömma kan man ju
Användarens profilbild
Av emmahawk
Nu la jag faktiskt upp bilder på foto-sidan! Ibland lyckas man! :lol:
Användarens profilbild
Av maimiti
emmahawk skrev:Nu la jag faktiskt upp bilder på foto-sidan! Ibland lyckas man! :lol:
VAR??? Jag har kollat men jag är nog blind... hittar inte... Vill ju se ju...
Användarens profilbild
Av emmahawk
du var för snabb :lol: jag skrev inlägget innan jag hade klistrat in bilderna! :lol: nu går det bättre :D
Användarens profilbild
Av maimiti
Där ser man. När inlägget dök upp efter några uppdateringar så fick jag för mig att min läsare fått spatt och bara visade en cashad sida... Men nu har jag sett bilderna :)
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?