Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

thowida skrev:
Scharlott skrev:
eamane skrev:
Scharlott skrev:
eamane skrev:Jag har för mej jag såg nåt annat märke med blandning håromveckan men vilket :hmm:

Trikåsjalar finns det ju Mam Eco med hampa och så var det väl uppe en här nyligen med siden eller vad var det?
Gissar det är silkessjalen Ellevill Caelum som du hört om. Finns en tråd om den som Zara-fantaster :heart: diskuterar i 8)
:hmm: Njae tror inte det faktiskt, har för mej jag läste det på nått konstigt språk, holländska eller nått :hmm:
:hmm: Kan det vara den där silkestrikåsjalen istället då?...
jo sidensjalen finns det åtminstone en tråd om..
http://www.sjalbarn.se/forum/viewtopic.php?f=1&t=133594
Jo det var den silkestrikåsjalen var det jag menade, men den första jag skrev om minns jag inte vart jag hittade :? Måste leta igen :?
legenden29 skrev:En ullZara o en Didy med cashmere! Jag vill oxå testa en He. Annars kan jag varmt rekommendera grafiten (fast det är väl helt fel färg för dig, fru rosa...).
Ursäkta trådkapningen men hur är grafiten? Jag dregglade länge över den sjalen men bestämde mig till slut för att en sidenindio var bättre till sommaren.
Av sjaltokan
Anna_W skrev:
legenden29 skrev:En ullZara o en Didy med cashmere! Jag vill oxå testa en He. Annars kan jag varmt rekommendera grafiten (fast det är väl helt fel färg för dig, fru rosa...).
Ursäkta trådkapningen men hur är grafiten? Jag dregglade länge över den sjalen men bestämde mig till slut för att en sidenindio var bättre till sommaren.
Tunnare och svalare men grå.. :mrgreen:

Kan bara hålla med camsch! Du har absolut in[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?