Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av JennyBe
Ska köpa en ringsjal. Men jag är väldans kraftig och har stort bröstomfång. Hur är det då med storlekar. Passar alla sjalar alla?
Vill ha en ringo men tvekar på att den passar. Ringsjalar.tk har semester och jag kan definitivt inte sy..;-) Så vad rekomenderar ni? Har inte heller möjlighet att kunna prova nåt, bor för långt ut på vischan.
Användarens profilbild
Av marlene
Marcy som hade ringsjalar.tk tillsammans med Kristina kan säkert sy åt dig om du hör av dig till henne
Användarens profilbild
Av Snurrfian
Nu beror det ju på hur stor du är men jag drar mellan 44 och 46 i storlek och har uppåt F i kupor på BH och jag kan ha Ringon utan problem utanpå min jacka... Så det är nog inga problem!! Jag har även en bit svans över!
Användarens profilbild
Av marlene
Det som kan vara problem när man är stor är när man ska ta på och av sjalen men i övrigt ska man nog vara _väldigt_ stor för att det ska märkas så mycket
Användarens profilbild
Av Anna
Jag har en jätteskön ringsjal av en halv storchenwiege INKA över om du är intresserad. Den har lång svans så den borde du också få en hygglig svansbit över med.
Användarens profilbild
Av JennyBe
Tack för alla svar. Är så svårt när man inte kan prova i verkligheten.

Anna:Låter intressant. Vad ska du ha för den?
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?