Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Itis
Jag ska nu sälja min Mei Tai och har redan lagt ut den på tradera. Har fått en intressent, "felet" är nu bara att hon är ca 156 cm lång medan jag sträcker mig ännu 2 dm högre i längd och mei taien är ju sydd någorlunda enligt mina mått.

http://www.tradera.com/auction/auction. ... d=45986218

Jag vill ju verkligen inte sälja denna till tjejen om den inte passar på henne, men hur vet man det i förväg?

Tacksam för snabba svar!
Av Aelia
Varför skulle inte den passa? Det har väl inget med längt att göra
Användarens profilbild
Av Lydia
Mei Tai är ju bra på så sätt att den passar de flesta :) Iaf om man inte är för stor (=är hon några storlekar större än dig, och varit mkt längre än dig så kanske inte remmarna "räcker till").
Av Pétronille
Tror inte heller det är något problem. Själv har jag en köpesmeitai och den köpte vi i storlek large så att mannen skulle kunna använda den oxå. Tamparna är helt enkelt längre då, det är enda skillnaden. Vill hon ha dem kortare så kan hon ju bara klippa av dem...
Användarens profilbild
Av Panakeia
Pétronille skrev:Tror inte heller det är något problem. Själv har jag en köpesmeitai och den köpte vi i storlek large så att mannen skulle kunna använda den oxå. Tamparna är helt enkelt längre då, det är enda skillnaden. Vill hon ha dem kortare så kan hon ju bara klippa av dem...
precis!
Användarens profilbild
Av Itis
Tack för alla svar!
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?