Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Hell Cat
Jag blir förvirrad när jag läser om den sjalen, jag har en ASC Brazil och den har inte långa avsmalnande ändar som det verkar som att andra ACS har? :hmm: Kan nån förklara skillnaderna för mig?

"Amazonas Carry sling finns i 5 färger. Paradiso, natura, laguna, lollipop. Dessutom den nya färgen marin." Detta enligt Babybodens hemsida. Men vad är då min sjal för något? :siishah:
Användarens profilbild
Av mari_tres
Det är inte en ACS du har :wink:
Det finns Amazonas Carry sling, Amazonas Antigua och Amazonas Brazil. Tre olika sjalar från samma företag, ungefär som didymos tillverkar både Wellen, nino och indio.
Amazonas Brazil är rätt tjock i tyget, men skön att bära med (tycker jag).
Användarens profilbild
Av mari_tres
JennyB73 skrev:tackar! Tropical är det jag har...jag är nöjd med den så det är inte det :D
De är ju sköna att bära med och har fina färger :tumup: men om man tror att man köper en ACS så kanske man blir besviken :wink: Var köpte du den ifrån?
Av Hell Cat
mari_tres skrev:
JennyB73 skrev:tackar! Tropical är det jag har...jag är nöjd med den så det är inte det :D
De är ju sköna att bära med och har fina färger :tumup: men om man tror att man köper en ACS så kanske man blir besviken :wink: Var köpte du den ifrån?
byte med Mist här på SB. Men hon har hela tiden skrivit Amazonas brazil så jag har "lurat" mig själv :roll:
Användarens profilbild
Av Kaffemoster
JennyB73 skrev:Jag blir förvirrad när jag läser om den sjalen, jag har en ASC Brazil och den har inte långa avsmalnande ändar som det verkar som att andra ACS har? :hmm: Kan nån förklara skillnaderna för mig?

"Amazonas Carry sling finns i 5 färger. Paradiso, natura, laguna, lollipop. Dessutom den nya färgen marin." Detta enligt Babybodens hemsida. Men vad är då min sjal för något? :siishah:
men har inte de nyare ACS inte lika långa sneda ändar som de hade i början? Eller har jag drömt att de ändrat det?
Användarens profilbild
Av mari_tres
Kaffemoster skrev:
JennyB73 skrev:Jag blir förvirrad när jag läser om den sjalen, jag har en ASC Brazil och den har inte långa avsmalnande ändar som det verkar som att andra ACS har? :hmm: Kan nån förklara skillnaderna för mig?

men har inte de nyare ACS inte lika långa sneda ändar som de hade i början? Eller har jag drömt att de ändrat det?
Jo, tydligen ska de nya ACS:erna ha kortare ändar, men det hjälper inte TS eftersom det inte är en ACS hon har :wink: Amazonas Brazil har raka ändar.
Användarens profilbild
Av Kaffemoster
mari_tres skrev:
Kaffemoster skrev:

Jo, tydligen ska de nya ACS:erna ha kortare ändar, men det hjälper inte TS eftersom det inte är en ACS hon har :wink: Amazonas Brazil har raka ändar.
Nej, precis. Jag kanske skulle ha märkt mitt inlägg med att jag insåg att det var Off Topic :D
Användarens profilbild
Av mari_tres
Kaffemoster skrev:
mari_tres skrev:
Kaffemoster skrev:men har inte de nyare ACS inte lika långa sneda ändar som de hade i början? Eller har jag drömt att de ändrat det?
Nej, precis. Jag kanske skulle ha märkt mitt inlägg med att jag insåg att det var Off Topic :D
Aha :lol: Jag har inte hittat någon info iaf från någon försäljare, utan har bara sett att andra här på SB har berättat det.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?