Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av sagis
Jag har fått hem min beco :vågen: Kanonsnygg :heart: MEN... jag får ont i axlarna. Har jag gjort något fel? Lillan sover i selen nu (på magen) så jag kommer inte åt att ändra några inställningar. Jag får lätt ont i axlarna men jag hade hoppats på att becon var den ultimata selen... säg mig, vad gör jag för fel?
Användarens profilbild
Av diddeldi
prova att justera remmarna som är i överkanten av sittdelen, alltså de som sitter fast i säkerhetsspännena. det är väldigt olika hur åtdragna de ska vara på olika personer. har du höftbältet nere på höftknölarna? det brukar vara bekvämast, även om det finns de som föredrar att ha det högre upp mot midjan. prova också att justera bröstspännet uppåt och nedåt för att hitta vilken höjd som passar dig bäst.
Användarens profilbild
Av sagis
Jag har provat att ha höftbältet både lite längre ner och högre upp, men det känns inte någon skillnad. Provade att flytta bröstspännet lite längre ner och det kändes bättre då. Men om man lossar de andra remmarna, blir inte selen större för bebisen då? Eller tänker jag helt fel :hmm: Måste prova i morgon och se om jag lyckas bättre då. Det tog ett tag innan jag fick kläm på manducan, kanske samma med becon...
Användarens profilbild
Av sagis
Nu provade jag att lossa på remmen i bröstspännet så axelremmarna inte sitter så tight. Tror jag har löst problemet :D
Användarens profilbild
Av MammaTillFelicia
sagis skrev:Nu provade jag att lossa på remmen i bröstspännet så axelremmarna inte sitter så tight. Tror jag har löst problemet :D
härligt! brukar nog behövas lite justeringar innan det blir perfekt!
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?