Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av mari_tres
Min personliga uppfattning är att ACS är skönare att bära i, den är följsammare på nåt sätt. Tunna hoppen är visserligen tunnare (tror jag :hmm: ) men den är tätare vävd. Den är lika bred som en hoppe orginal, medan ASC är smalare (tror jag igen :wink: jag sålde min sista ACS för nån månad sedan)
ACS har långa ändar, typ 60 cm. Iaf de jag har haft, vet inte om de är kortare nu. Hoppens ändar är också sneda, men inte lika mycket.

Måste jag välja så tar jag en lång ACS och kapar ändarna på den :wink: för det är dem jag inte gillar med dem. Hoppen är så tät och är inte lika skön att bära i, iallafall inte vad jag tycker. Kanske att tyngre barn är bättre till hoppen.
Användarens profilbild
Av telistant
mari_tres skrev:Min personliga uppfattning är att ACS är skönare att bära i, den är följsammare på nåt sätt. Tunna hoppen är visserligen tunnare (tror jag :hmm: ) men den är tätare vävd. Den är lika bred som en hoppe orginal, medan ASC är smalare (tror jag igen :wink: jag sålde min sista ACS för nån månad sedan)
ACS har långa ändar, typ 60 cm. Iaf de jag har haft, vet inte om de är kortare nu. Hoppens ändar är också sneda, men inte lika mycket.

Måste jag välja så tar jag en lång ACS och kapar ändarna på den :wink: för det är dem jag inte gillar med dem. Hoppen är så tät och är inte lika skön att bära i, iallafall inte vad jag tycker. Kanske att tyngre barn är bättre till hoppen.
Har inte känt på nån tunn hoppe men min ACS Lollipop köpt 2008 har 30 cm ändar och är bred 73 cm tror jag den var sist jag mätte den. Så ändarna är olika långa beroende på när den är tillverkad
Användarens profilbild
Av mari_tres
telistant skrev:
Har inte känt på nån tunn hoppe men min ACS Lollipop köpt 2008 har 30 cm ändar och är bred 73 cm tror jag den var sist jag mätte den. Så ändarna är olika långa beroende på när den är tillverkad
Ja, jag hade för mig att de hade kapat ändarna på dem nu, men jag minns inte om jag verkligen hade läst det någonstans eller om jag hade drömt :lol: Men är den verkligen bredare än hoppen?? Visst är hoppen 70 bred?
Kan inte minnas att ACS:en kändes så bred :hmm: men eftersom den är rätt så tunn så upplevs det ju å andra sidan inte som så mycket tyg som i en (tjock-)hoppe.
Användarens profilbild
Av telistant
Eller så är det olika på olika exemplar, den jag har är tex mjuk och nästan flanellig, men jag har kännt på en äldre laguna med långa ändar som känndes mer syntetisk i tyget, stor skillnad i känsla iallafall.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?