Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Mamma till 3!!
Hur hårt drar ni åt när ni knyter?
Tycker att jag hela tiden får så slappt där man kan dra upp över ryggen(vet ni var jag menar då?)...Vill få upp det bakom huvudet på lillen men det blir så löst att det ger inget stöd.Drar jag åt mer så är jag rädd att det blir för hårt över kroppen....
Användarens profilbild
Av mari_tres
Lillen kommer att säga ifrån om han tycker att det blir för hårt :wink: så det är bara att prova sig fram. Jag brukade göra så att jag knöt rätt hårt, och så då jag skulle sätta ner M så satte jag händerna i krysset och spände ut tyget en aning likssom innan jag satte i henne.
Av sjaltokan
Hårt.
Blir det för hårt kommer lillen klargöra det, delvis därför är jag ingen trikåsjalsmänniska, men du kan ju knyta vanligt omslutet med en trikåsjal också.
Användarens profilbild
Av diddeldi
ja man ska ha den rejält tajt. men det låter lite som att det är just "smokingbältet" (den raka delen) som du behöver dra åt ytterligare. prova att göra den så tajt som möjligt i början av knytningen, sen kanske det funkar att knyta resten lika hårt som nu.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?