Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Sara P. H.
Är för tillfället mkt förtjust i kortare sjalar :love: easycare eller didymos (3-4 m) för olika enkla ryggsäckar- men för "omslutet" om man ska bära långa stunder behövs en längre sjal så klart.
Användarens profilbild
Av mari_tres
Jag är periodare :lol: just nu är jag inne i en ninoperiod då jag nästan bara använder min nino storlek 7 och knyter bara omslutet x. Det är för att vi sjalar mest utomhus just nu. Får jag sjala inne blir det didys liljor strl 6 i samma knytning.
Av eamane
Jag föredrar nog Didymos till ryggknytning, bästa längden för mej är nog 4,6 sisådär. Jag klarar mej på kortare men jag gillar lite svansar :wink: Knyter oftast halvomsluten ryggsäck eller SHBC, eller omslutet, ibalnd ryggsäck men det är inte lika skönt.
Av sjaltokan
Didymos :loving: den är ju bara 65 cm bred och alldeles lagom.. jag kör på 4,6-4,7 m sjalar och knyter omslutet med tibetanskt avslut.
Användarens profilbild
Av sanna73
Givetvis måste jag dyka upp och gå mot strömmen, jag gillar hoppe och stork bäst för ryggen. Gillar att de är breda och väldigt stabila :D
Fast gauzen är också go för ryggknyt. Tror nog det viktigaste för mig är att det är en bred sjal, 70 cm. Zaran är alldeles för smal :( Så där måste jag nog köpa en av den bredare modellen för rygg :mrgreen:
Av sjaltokan
Dorislina skrev:
sanna73 skrev:Givetvis måste jag dyka upp och gå mot strömmen, jag gillar hoppe och stork bäst för ryggen. Gillar att de är breda och väldigt stabila :D
Fast gauzen är också go för ryggknyt. Tror nog det viktigaste för mig är att det är en bred sjal, 70 cm. Zaran är alldeles för smal :( Så där måste jag nog köpa en av den bredare modellen för rygg :mrgreen:
Någon måste ju det! :tumup: Jag har ju en hoppe men tycker den blir så klumpig när jag knyter. Dock gillar jag att den är så pass bred men för tjock. Och då har jag egentligen ingen tjock hoppe. Hur är Zaran jämfört med Istanbulen? Min Acapulco är ungefär lika tjock som Istanbul nämligen så kan jag jämföra. (Är så sugen på en Lavendel :love: )

Vad finns det annars för sjalar som är 70 breda?
De flesta andra är väl 70 cm breda? Du kan inte provknyta en smalare sjal på sjalträff??
Användarens profilbild
Av sanna73
Dorislina skrev:
sanna73 skrev:Givetvis måste jag dyka upp och gå mot strömmen, jag gillar hoppe och stork bäst för ryggen. Gillar att de är breda och väldigt stabila :D
Någon måste ju det! :tumup: Jag har ju en hoppe men tycker den blir så klumpig när jag knyter. Dock gillar jag att den är så pass bred men för tjock. Och då har jag egentligen ingen tjock hoppe. Hur är Zaran jämfört med Istanbulen? Min Acapulco är ungefär lika tjock som Istanbul nämligen så kan jag jämföra. (Är så sugen på en Lavendel :love: )

Vad finns det annars för sjalar som är 70 breda?
Tjockleksmässigt är nog Zara och Istanbul inte så olika, men de känns helt olika. Zaran är så otroligt mjuk och följsam och har inga fållade kanter. Tror Zara 70cm kan bli perfekt för ryggknyt :tumup:
Användarens profilbild
Av diddeldi
didysarna är mina ryggfavvisar. fast ska jag bara gosbära på ryggen hemma så väljer jag hellre wbs faktiskt, även med större barn. de är så mjuka och mysiga.
Användarens profilbild
Av Alven
Jag gillar ju tjocka sjalar som inte glider i knytningen, så jag knyter helst med hoppe eller didy, eller gås, eller.... Tja, jag knyter med det som finns närmast helt enkelt... :D
Användarens profilbild
Av Eld77
En lite kortare easy eller didy är det som funkar bäst här hemma. När det gäller knytningar så blir det mest en hög tibetan inomhus (så killen kan kika över axeln) och omslutet om vi är ute och går en längre stund.
Användarens profilbild
Av jazoo
Eld77 skrev:En lite kortare easy eller didy är det som funkar bäst här hemma. När det gäller knytningar så blir det mest en hög tibetan inomhus (så killen kan kika över axeln) och omslutet om vi är ute och går en längre stund.
:iagree:

Easy 4,2 är det som används här till ryggknyt. Tibetan eller omslutet.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?