Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Lydia
Jag har en ringsjal gjord av bära barn cappucino, men jag tycker att den är lite för stum nu när jag vill bära Nova-Li i den, och hon ska sitta "helt inne" i sjalen.

Vad skulle ni rekomendera för ringsjal nu första månaderna? Jag skulle vilja ha en som är tillräckligt bred så man kan dra upp den rejält vid huvudet etc, och lite "giv"/elastisk så att ungen kan andas :lol:
Den får ju inte vara för elastisk så att den töjer sig när man använder den, eller blir svajig etc.
Användarens profilbild
Av bellisbella
Vet inte riktigt men jag har en rebozo ringsjal som jag är jättnöjd med, den tycker jag stretchar/ger efter lite lagom...
Användarens profilbild
Av melon
Har du provat en ringsjal av en slaktad långsjal? Eller menar du ännu mer elastisk?

Jag håller på och syr en ringis i trikåliknande tyg men den ska bara mysas med inne, kanske blir lite svajjig. Kan återkomma med rapport när den är färdig! :D
Användarens profilbild
Av Lydia
melon skrev:Har du provat en ringsjal av en slaktad långsjal? Eller menar du ännu mer elastisk?

Jag håller på och syr en ringis i trikåliknande tyg men den ska bara mysas med inne, kanske blir lite svajjig. Kan återkomma med rapport när den är färdig! :D
Jag hade en ringis gjord av en hoppediz förut när hanna var runt året. Men jag minns inte om den skulle varit "mysig nog" för en mini :) Bäst hade nog varit att prova en "långsjalringis" igen..
Jag ska mest ha ringisen till kortare stunder, tex in på mataffären etc, nu några månader framöver (om det blir en som är rätt mkt elastisk. blir det en långsjalringis så kan jag ju ha den sen också).
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?