Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Shuna76
Vi har en Manduca nu, men skulle behöva en till sele så vi slipper släpa vagnen med oss hela tiden..Frågan är om vi ska köra på ett säkert kort & köpa en till eller om det finns nån annan sele som passar en kort & tjock person som mig? Beco butterfly har jag provat & den var bra, men jag var inte så förtjust i tyget mellan mig & barnets kropp. Storleksmässigt funkade den bra & fin var den ju oxå, men jag vill inte ha en sån igen.
Har försökt läsa lite på Edenbabys sida, men blir inte klok på det för det :lol: Så nu får ni hjälpa mig :wink: Vad har ni andra som är kraftiga för sele?
Användarens profilbild
Av mari_tres
Jag vet inte vilken kategori jag tillhör, men det är väl snarare kraftig än pinnsmal :wink: strl 42-44 ungefär. Jag gillar Beco 4ht generation, så den rekomenderar jag :tumup:
Angelpacken funkar väl också, men jag tycker att den har lite för smalt spänne i midjan för att det ska vara skönt (iaf de dagar jag känner mig extra svullen...).
Användarens profilbild
Av Shuna76
Hur ser den ut invändigt? Har den tyg mellan barnet & bäraren som butterfly har? Hittar bara bilder på utsidan :hmm: Jag är större än dig typ 46 upptill, men tyckte ändå att vadderingen på axelbanden räckte till på butterfly..vet du om vadderingen på 4th & butterfly är lika långa eller hur man nu ska beskriva det..?
Användarens profilbild
Av mari_tres
Jag har ju jämfört selarna med varandra men jag minns ju inte för tillfället hur det var med den saken :hmm: det borde stå någonstans... kanske i den klistrade tråden om om mått på olika selar?
Det är inget tyg mellan barn och bärare i 4th generation.
Av sjaltokan
Angelpack säger jag :heart: som också är välvadderad.. :oops:

Det är inget tyg mellan bäraren och barnet utan den är som manducan fast mer avskalad, smidigare och nättare.

Kan bara hålla med camsch! Du har absolut in[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?