Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Kaffemoster
Jag har bara sytt bärpåsar som är 70 breda förut, men igår provade jag att sy en som är smalare. Givetvis hade jag bara 49 cm av det tyg jag tänkt mig, så jag provade att göra en übersmal påse (bäranära säger ju att 45-70 cm funkar) eftersom Björn fortfarande är ganska liten.

Men jag måste säga att jag tycker att den avlastar inte lika bra som mina breda, och han får inte samma stöd för huvudet om (när...) han somnar.

Vad har ni för bredd på era bärpåsar i allmänhet, ni som har bärpåsar?
Användarens profilbild
Av Kaja
Jag har sytt av bärpåsar av Hoppe och då mätte jag mot Peekabo. De var faktiskt inte mer än 50. Kan du inte vändsy med ett annat tyg och så försöka få till så mycket som möjligt. En variant ytterligare är att du använder en del av foderat och liksom "förlänger" utsidan genom att den får en kant. Jag har gjort så när jag har sytt påslakan till exempel. Hade en bit som var typ 10 cm för lite på varje håll och så fick det bli en 10 cm ram i matchande tyg. Mycket snyggare än utan ramen blev det dessutom!

//Kaja
Användarens profilbild
Av Kaffemoster
Det låter ju snyggt och kan vara ett alternativ!

Annars kom jag på att jag har ju en ringsjal i samma tyg som jag ALDRIG använder, så den kan jag ju slakta och sy en till bärpåse av =).
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?