Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Annaklumpen
Funderar på att köpa en 3,7:a till maken i födelsedagspresent... behöver lite råd.

Han bär nästan uteslutande i ryggsäck och han är ganska liten för att vara karl, 180 cm/drygt 60 kg. Han trasslar alltid till det med vår 4,6:a så jag tänkte att det kanske skulle vara lättare med en kortare sjal.

Är det någon som har en sjal i denna längden? Vad gör ni för knytningar med den? Räcker 3,7 m till att ha knuten fram vid ryggsäcksknyt? Är det ok att bära med knuten bak (under barnets rumpa) vid ryggsäcksknyt? Vilka tillverkare är det egentligen som gör 3,7:or? Många frågor... hoppas att någon vill ta sig tid.
Användarens profilbild
Av jag71
Jag har en hoppis som är (ska vara i alla fall) 2,5 m och den kan jag knyta ryggsäck med. Knuten kommer under skrutts gump men det fungerar bra. Jag väger nästan som din man *2 så det borde fungera med en 3,7a. Har för mig att det är hos www.babydesign.se som har hoppisar i 4,1or också.
Användarens profilbild
Av Kaffemoster
Jag har en hoppis 4,6 som jag har kapat av en meter från, och jag kan knyta ryggsäck med knuten på magen utan problem och jag är 164 cm lång och 75 kg tung. Jag har dessutom för mig att det räcker till tibetanavslut.

Ryggsäck med knuten under rumpan gör jag med min bärabarn, och den är väl 2,75 m om jag inte minns fel - så ryggsäck på ett eller annat sätt räcker en 3,7 lång sjal definitivt till.
Användarens profilbild
Av Annaklumpen
Det låter ju helt utmärkt! Men då blir man ju lite i valet och kvalet... kanske skulle det rentutav räcka med t ex en Didymos strl 3 (3,2 m). Hur är bärkomforten med ryggsäck med knuten under gumpen? Är himla sugen på att förse maken med en Hoppis Panama 3,6:a annars...
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?